ja og her har vi været til barnedåb...så først en 1½ time i kirke, og dernæst til boller og kage.
Det var nu smadder hyggeligt, og Tif opførte sig så flot, og underholdte lige hele selskabet da vi fik kaffe...lol...så der var dømt hygge, ja og nu har jeg så lige fået et par timer på øjet, og må hellere snart komme i gang med at male tif´s værelse igen...meningen var jo at jeg skulle havde været færdig i går, men jeg faldte sørme i søvn...lol...endda så meget at jeg ikke hørte da manden ringede og gerne ville hentes fra hans mandefest, hæ hæ...så det blev til en spasertur hjem ovre fra aalborg af....AJ han var bare vred da han kom hjem...ha ha...så det endte med han ville gå nedenunder, og guddødme om ikke manden endte med at skvatte ned ad trapperne...fååårk jeg blev forskrækket...så klokken 4 i nat (altså efter uret var stillet frem) sad vi og snakkede til i morges....og manden fik lige 1½ times søvn inden han skulle op og gøres færdig til kirken....ark han var bare træt og øm over alt...lol....nå en masse pladder om ingen ting...fra sloggi, som faktisk også er godt træt og brugt i dag
Anmeld