Forbyggelse af strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
10 svar
8 synes godt om
18. december 2014

Os&lilledig

Jeg har i forvejen ret mange strækmærker.. Ved godt maven ender med at springe helt, nu jeg har så mange i forvejen.. Hvad er jeres bedste råd mod strækmærker..? På forhånd maaaange tak ����

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

modesty

Os&lilledig skriver:

Jeg har i forvejen ret mange strækmærker.. Ved godt maven ender med at springe helt, nu jeg har så mange i forvejen.. Hvad er jeres bedste råd mod strækmærker..? På forhånd maaaange tak ����

Du kan ikke gøre noget. Det hjælper ikke at smøre med det ene eller det andet.

Det eneste som muligvis, uden at man er sikker, kan have en effekt, er at spise fiskeolie. Og det er under alle omstændigheder godt for både dig og baby, så det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg var dig.

Anmeld

18. december 2014

Røverdatter

Os&lilledig skriver:

Dna fra bindevævet skulle være arveligt ja, men prøv at undgå alt sukker. Sukker går i bindevævets celler og kan forværre det..

Drik citron te og grøntsags juice. Læs om kosten ifht bindevævet. Tag eventuelt kosttilskud der kan hjælpe..

Anmeld

18. december 2014

mulleh

Altså der må jeg så sige at efter jeg begyndte at bruge bio-olie så er mange af mine strækmærker blevet mindre tydelige. Tror ikke de forsvinder - men de er helt sikkert blevet mindre tydelige end de var før jeg på smurte dem. 

Anmeld

18. december 2014

Røverdatter

mulleh skriver:

Altså der må jeg så sige at efter jeg begyndte at bruge bio-olie så er mange af mine strækmærker blevet mindre tydelige. Tror ikke de forsvinder - men de er helt sikkert blevet mindre tydelige end de var før jeg på smurte dem. 

Ja. Jeg bruger bio olie til mit ansigt og kan rigtig godt lide fornemmelsen. Bruger det også til kroppen og den er uanset hvad rigtig god og lækker!

Anmeld

18. december 2014

Vivienne

Argan olie. Har slet ingen strækmærker fået

Anmeld

18. december 2014

BinaMor

E vitamin vidst nok?

Anmeld

18. december 2014

Os&lilledig

modesty skriver:

Du kan ikke gøre noget. Det hjælper ikke at smøre med det ene eller det andet.

Det eneste som muligvis, uden at man er sikker, kan have en effekt, er at spise fiskeolie. Og det er under alle omstændigheder godt for både dig og baby, så det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg var dig.

Jeg spiser allerede fiskeolie og har gjort det meget længe Men tak mange gange

Anmeld

18. december 2014

Os&lilledig

Vivienne skriver:

Tak

Må se hvad jeg finder, om det er Argan olie eller Bio olie

Anmeld

19. december 2014

modesty

Vivienne skriver:

Men det er ikke fordi du har brugt argan olie. Der er ingen sammenhæng mellem at smøre olie/creme på kroppen og ikke få strækmærker. Det er videnskabeligt bevist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.