Min søde kæreste friede til mig til min fødselsdag - dog havde han spurgt en million gange før, men denne gang var det med en smuk ring og det hele 
Vi tænker, at vi skal giftes engang til maj/juni, og det bliver på rådhus, hvor vi efterfølgende vil spise frokost, bare ham og mig og så holder vi en fest om aftenen.
Vi vil gerne holde det lidt uformelt, men stadig festligt og sjovt. Derfor går min tanker nu på invitationer.
Folk må gerne møde op på rådhuset, men det er ikke en nødvendighed, da jeg måske også tænker det er lidt mærkeligt med 40 mennesker der kommer og kigger på et rådhusbryllup 
Gaver har jeg det heller ikke så godt med, men selvfølgelig er der nok nogen der kommer med nogle - men kan man skrive ind i en invitation at de ikke er obligatoriske eller skal man bare lade være med at skrive noget?
Er der nogen herinde der er lidt kreative og kan komme med forslag eller inspiration til en lidt sjov og festlig invitations tekst, hvor folk virkelig skal opfange at det ikke er formelt?! 
Anmeld