Invitation - rådhusbryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2014

AnnaK89

Min søde kæreste friede til mig til min fødselsdag - dog havde han spurgt en million gange før, men denne gang var det med en smuk ring og det hele 

Vi tænker, at vi skal giftes engang til maj/juni, og det bliver på rådhus, hvor vi efterfølgende vil spise frokost, bare ham og mig og så holder vi en fest om aftenen.

Vi vil gerne holde det lidt uformelt, men stadig festligt og sjovt. Derfor går min tanker nu på invitationer. 

Folk må gerne møde op på rådhuset, men det er ikke en nødvendighed, da jeg måske også tænker det er lidt mærkeligt med 40 mennesker der kommer og kigger på et rådhusbryllup 

Gaver har jeg det heller ikke så godt med, men selvfølgelig er der nok nogen der kommer med nogle - men kan man skrive ind i en invitation at de ikke er obligatoriske eller skal man bare lade være med at skrive noget?

Er der nogen herinde der er lidt kreative og kan komme med forslag eller inspiration til en lidt sjov og festlig invitations tekst, hvor folk virkelig skal opfange at det ikke er formelt?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

serinasmor

Min søde kæreste friede til mig til min fødselsdag - dog havde han spurgt en million gange før, men denne gang var det med en smuk ring og det hele 

Vi tænker, at vi skal giftes engang til maj/juni, og det bliver på rådhus, hvor vi efterfølgende vil spise frokost, bare ham og mig og så holder vi en fest om aftenen.

Vi vil gerne holde det lidt uformelt, men stadig festligt og sjovt. Derfor går min tanker nu på invitationer. 

Folk må gerne møde op på rådhuset, men det er ikke en nødvendighed, da jeg måske også tænker det er lidt mærkeligt med 40 mennesker der kommer og kigger på et rådhusbryllup 

Gaver har jeg det heller ikke så godt med, men selvfølgelig er der nok nogen der kommer med nogle - men kan man skrive ind i en invitation at de ikke er obligatoriske eller skal man bare lade være med at skrive noget?

Er der nogen herinde der er lidt kreative og kan komme med forslag eller inspiration til en lidt sjov og festlig invitations tekst, hvor folk virkelig skal opfange at det ikke er formelt?! 

Kære ..........

Vi holder smedesammen fest (dato kl) med god mad og god musik og du er inviteret. Kom som du er i festligt humør .

Skulle nogen have lyst til at se sammensmedningen er de velkomne på (adresse, dato kl) er du helst fri  for det formelle så bare  duk op til festen. 

Vi glæder os til at se dig / jer 

Af hensyn til køkkenet vil vi gerne have en tilbagemelding på om i kommer inden dato ... 

Der kan i øvrigt sagtens være gæster med på rådhuset

Anmeld

18. december 2014

AnnaK89

serinasmor skriver:

Kære ..........

Vi holder smedesammen fest (dato kl) med god mad og god musik og du er inviteret. Kom som du er i festligt humør .

Skulle nogen have lyst til at se sammensmedningen er de velkomne på (adresse, dato kl) er du helst fri  for det formelle så bare  duk op til festen. 

Vi glæder os til at se dig / jer 

Af hensyn til køkkenet vil vi gerne have en tilbagemelding på om i kommer inden dato ... 

Der kan i øvrigt sagtens være gæster med på rådhuset

Tak for dit forslag - der er helt sikkert nogle elementer jeg kan bruge. 

Ja ved godt at der sagtens kan komme gæster med, og tænker da også at vores forældre og sådan kommer med

Men alle sammen? Det virker bare som mange

Anmeld

18. december 2014

AnnaK89

19. december 2014

Pigent

Kære ......

Da vi har besluttet os for at vi vil være sammen for altid vil det glæde os at se dig/jer til fest d. ... Kl ..... I/på .......

Festen skal være sjov og hyggelig, der for skal i komme i det tøj i har det bedste i, og det eneste gave ønske vi har er at alle kommer med godt humør. 

Hvis i skulle have lyst til at se os sige ja, er i velkommen til at møde på ...... Rådhus d. ..... Kl. .......

S.U d. .....

Kærlig hilsen ....... Og ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.