For meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
6 svar
4 synes godt om
18. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Kan det give feber?

Min varme datter har haft lidt feber på det sidste, og jeg er egentlig lidt i tvivl om, om det kan være fordi hun har for meget tøj på? Hun overhovedet ikke svedig men hendes temp er 38,5-39. Hendes normal temp er 37-37,5. Hun er overhovedet ikke mærket af det, måske en anelse pyller men det er ikke meget. Så er på ingen måde bekymret, bare nysgerrig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

BinaMor

MummiT skriver:

Kan det give feber?

Min varme datter har haft lidt feber på det sidste, og jeg er egentlig lidt i tvivl om, om det kan være fordi hun har for meget tøj på? Hun overhovedet ikke svedig men hendes temp er 38,5-39. Hendes normal temp er 37-37,5. Hun er overhovedet ikke mærket af det, måske en anelse pyller men det er ikke meget. Så er på ingen måde bekymret, bare nysgerrig. 

ehh nej.. pænær hvis du pakker hende ind som michilinmanden

måske tænder? tigerspring?

Anmeld

18. december 2014

MamaGulloev

BinaMor skriver:

ehh nej.. pænær hvis du pakker hende ind som michilinmanden

måske tænder? tigerspring?

Hehe en body og heldragt er vist ikke Michelin mand :p

Hun har fået 1 tand for ikke så længe siden men kan ikke mærke andre. Ifølge vidunderlige uger er der ca 9 dage til hun er ude af 5 spring. 

Anmeld

18. december 2014

Mamalou

Hvis hun har for meget tøj på, så vil hun være svedig. Jeg synes det lyder mere som relateret til en lille bisse

Anmeld

18. december 2014

lineog4

MummiT skriver:

Kan det give feber?

Der må vel have været en grund til du tog hendes temperatur? Var det fordi hun er meget varm, mere træt eller...? For tænker svaret ligger i det svar.

Anmeld

18. december 2014

MamaGulloev

lineog4 skriver:

Der må vel have været en grund til du tog hendes temperatur? Var det fordi hun er meget varm, mere træt eller...? For tænker svaret ligger i det svar.

Jamen det var fordi hun føltes varm. Hun er ikke mærket af det ellers. Følger den normale rytme som hun plejer. 

Anmeld

19. december 2014

Muffinmus

39 bør ikke være tandrelateret... Så vidt jeg kan forstå,  får nogle en temperatur stigning men er det tænder er det ca. 0.5 grader, ikke op.mod 1,5g så skyldes det infektion eller virus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.