fornemmelse for tidlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen, jeg skriver i håb om nogle vil dele deres erfarring.

Jeg er 5. gangs gravid og i dag 35+6, jeg har i HELE gravidteten været overbevist om at baby ville komme ud for tidlig, ikke hvor meget - men har bare været så sikker.. Har i der har født for tidlig haft det på fornemmelsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

cwl

Anonym skriver:

Jeg er 5. gangs gravid og i dag 35+6, jeg har i HELE gravidteten været overbevist om at baby ville komme ud for tidlig, ikke hvor meget - men har bare været så sikker.. Har i der har født for tidlig haft det på fornemmelsen??

Min er født i 33+? Og nej havde slet ikke set det komme. 

Når du rammer uge 37, så betragtes det ikke som for tidlig født. Så lad os håbe baby bliver lidt endnu.

Anmeld

18. december 2014

Mami

Med nr 1 not a clue han kom bare i uge 32+2 anden gang vidste jeg det godt, han kom i uge 29. 

Om 8 dage er du inde for termin, så  Får at baby lige bliver der det ekstra 

Anmeld

18. december 2014

anynom

I min første graviditet gik jeg i fødsel 27+4, det kom meget bag på mig (de fik heldigvis bremset den og jeg fødte først 37+0 efter mange ugers indlæggelse og en masse medicin). Anden gang var jeg sikker på, at jeg ville føde før tid på grund af min første graviditet, men jeg fødte først 40+1  

Anmeld

18. december 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg vidste at min søn ville komme før og da fødslen gik igang 35+5 var jeg ikke overrasket. Det var et langt forløb og han var først ude 36+1

Anmeld

18. december 2014

BinaMor

vildt nok. held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.