Medicinsk abort erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.591 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2014

BellasMave

Hej 

Jeg fik desværre afvide i mandags at der desværre ikke var liv i min graviditet og fik af vide jeg kunne vælge medicinsk abort eller udskrabning, og valgte absolut medicinsk. Fordi jeg ikke bryder mig om at ligge for kniven..

jeg spiste en pille ved gynækologen som stopper min krop med at være gravid og sgu så tage to piller op i (skeden) idag.

men hele dagen hvor jeg har været på arbejdet, har jeg blødt virkelig virkelig kraftigt og (røde klumper) undskyld mit sprog. Men både store og små.. det blev ved med at bløde og kl 14.00 ca skyndte jeg mig på toilet igen for jeg simpelhent ku mærke jeg sgu skifte da noget kom ud. 

På scanningen havde jeg en vand cyste på 2 cm ca og ærligt i mit bind lå der en klump på ca 2cm fyldt med væske?? Er der nogen der har oplevet det samme ?? 

Nå men så da jeg kom hjem stak jeg de to piller op i (skeden) kl 16.30 godt og vel og begyndte at få kraftige smerter en time senere men ku allerede føle det spændte efter 15mim. var simpelhent nødt til at ligge under hele procesen (det skader vel ikke aborten???)

Efter jeg havde taget en til smertestillende og smerter fik væk var jeg ærligt så afkræftet at jeg faldt i søvn .. Og da jeg vågnede nu her gik jeg igen lige hurtigt ud på toilettet hvis jeg nu var fyldt med blod .

og det dryppede ud med noget, blod eller det jeg forventede var gået til grunde ved jeg ikke. (Bløder stadig klumpet)

Nu er mit spørgsmål om jeg har ødelagt hele forløbet ? Har stadig smerter som lidt slemme menstratuionssmerter men bløder ikke så meget mere??

Kan selvfølgelig først ringe og høre min gynækolog ad imorgen men er bare skide bange for at opleve en udskrabning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Jibbe

Ret vildt du er taget på job under en abort! Du burde ligge hjemme i din seng. Jeg tror det hele kommer med, når du beskriver hvordan du har blødt. Men hvis du på nogen måde er i tvivl så ring til din gynækolog. Det er den eneste der kan berolige dig. Da jeg aborterede første gang og naturligt, blødte jeg i mange dage, så det er ihvertfald ret normalt

kram - det lyder hårdt!

Anmeld

17. december 2014

JH12

Da jeg fik medicinsk abort fik jeg afvide jeg skulle ligge ned de første par timer efter pillerne var lagt op.. 

Og det lyder som om din proces er i fuld gang, så efter min mening lyder det ikke til du har ødelagt noget.. 

Jeg fik afvide jeg skulle forvente ve smerter, mens smerter og en maSse blød det første/andet døgns tid.. Og klumper er også helt normalt.. 

Men bliver du selv utryg så kontakt sygehuset igen.. 

Anmeld

17. december 2014

Meandu

Er godt nok ked af at du mistede ( det er bare hårdt. Jeg har fået to udskrabninger. Aldrig medicinsk. Men tænker at det er normalt at der kommer klumper ud. Alt skal jo ud nu ved jeg ikke hvor langt henne du var. Bliv hjemme fra arb. Indtil der er styr på det held og lykke med det hele  

Anmeld

17. december 2014

BellasMave

Det jeg undrede mig mest over er den Der klump med vand i at den bare kom ud ?? Så der blev jeg virkelig bekymret og også bare nu hvor jeg har hvilet mig har ikke lige frem slemme smerter længere? Er i fuld gang med rengøring (mærkeligt nok) tænkte hvis der mere derinde der skal ud er det vel bedst at være aktiv?

Anmeld

17. december 2014

JH12

BellasMave skriver:

Det jeg undrede mig mest over er den Der klump med vand i at den bare kom ud ?? Så der blev jeg virkelig bekymret og også bare nu hvor jeg har hvilet mig har ikke lige frem slemme smerter længere? Er i fuld gang med rengøring (mærkeligt nok) tænkte hvis der mere derinde der skal ud er det vel bedst at være aktiv?

Jeg fik intet afvide om at være aktiv, tværdigmod skulle jeg slappe lidt af, selvfølgelig ikke ligge hele dagen, men bare gå nogle små ture.. 

tænker smerterne holder pause, i og med du har sovet og slappet af? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.