Hej
Jeg fik desværre afvide i mandags at der desværre ikke var liv i min graviditet og fik af vide jeg kunne vælge medicinsk abort eller udskrabning, og valgte absolut medicinsk. Fordi jeg ikke bryder mig om at ligge for kniven..
jeg spiste en pille ved gynækologen som stopper min krop med at være gravid og sgu så tage to piller op i (skeden) idag.
men hele dagen hvor jeg har været på arbejdet, har jeg blødt virkelig virkelig kraftigt og (røde klumper) undskyld mit sprog. Men både store og små.. det blev ved med at bløde og kl 14.00 ca skyndte jeg mig på toilet igen for jeg simpelhent ku mærke jeg sgu skifte da noget kom ud.
På scanningen havde jeg en vand cyste på 2 cm ca og ærligt i mit bind lå der en klump på ca 2cm fyldt med væske?? Er der nogen der har oplevet det samme ??
Nå men så da jeg kom hjem stak jeg de to piller op i (skeden) kl 16.30 godt og vel og begyndte at få kraftige smerter en time senere men ku allerede føle det spændte efter 15mim. var simpelhent nødt til at ligge under hele procesen (det skader vel ikke aborten???)
Efter jeg havde taget en til smertestillende og smerter fik væk var jeg ærligt så afkræftet at jeg faldt i søvn .. Og da jeg vågnede nu her gik jeg igen lige hurtigt ud på toilettet hvis jeg nu var fyldt med blod .
og det dryppede ud med noget, blod eller det jeg forventede var gået til grunde ved jeg ikke. (Bløder stadig klumpet)
Nu er mit spørgsmål om jeg har ødelagt hele forløbet ? Har stadig smerter som lidt slemme menstratuionssmerter men bløder ikke så meget mere??
Kan selvfølgelig først ringe og høre min gynækolog ad imorgen men er bare skide bange for at opleve en udskrabning
Anmeld