kan man janke for hårdt i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
12 svar
10 synes godt om
17. december 2014

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg har lige brug for at høre jer hvad i menee om overskriften?  Kan man janke for hårdt i barnevogn?  Ved godt der er forakel på om barnet er 4 uger 4 mdr eller 3 år. 

Nogle børn kan jo godt lide at blive vippet hårdere end andre. ... 

Men kan det blive for voldsomt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Nystart

Ja det kan det bestemt.....

Anmeld

17. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det tænker jeg det kan

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Men er det så pga intensiteten ? Tiden? 

Anmeld

17. december 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg idag var i mødregruppe.  Vores børn er 4 mdr. Den ene ville ikke sove ø, bliver puttet i barnevogn og græder og græder.  Moderen virker oudt frustreret og irriteret og vipper (o mine øjne) barnevognen ret voldsomt.  Altså 'kun 3-5" gange men med pæn styrke. .. barnet græder videre og hun tager hende op igen. ...

Kan det gøre skade tror i ? 

Det er lidt svært at forklare. ..m

Anmeld

17. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Sagen er den at jeg idag var i mødregruppe.  Vores børn er 4 mdr. Den ene ville ikke sove ø, bliver puttet i barnevogn og græder og græder.  Moderen virker oudt frustreret og irriteret og vipper (o mine øjne) barnevognen ret voldsomt.  Altså 'kun 3-5" gange men med pæn styrke. .. barnet græder videre og hun tager hende op igen. ...

Kan det gøre skade tror i ? 

Det er lidt svært at forklare. ..m

Jeg tror ikke den ene episode har gjort skade på barnet. Men hvis det er tit, hårdt og i lang tid ad gangen tænker jeg at det måske er at sidestille som lidt ala at ruske sit barn, som jo i den grad kan være skadeligt!

Anmeld

17. december 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg har lige brug for at høre jer hvad i menee om overskriften?  Kan man janke for hårdt i barnevogn?  Ved godt der er forakel på om barnet er 4 uger 4 mdr eller 3 år. 

Nogle børn kan jo godt lide at blive vippet hårdere end andre. ... 

Men kan det blive for voldsomt?  

Hvis det sker ofte, tror jeg godt det kan gøre skade, dog ikke helt i form ala ruske baby, men derhen af. Ville faktisk påpege det overfor moderen, hvis du oplever at det sker igen. Ville finde en god måde at sige det på ala "jeg kan ikke undgå at se det og det, og jeg bliver bekymret for dig". 

Anmeld

17. december 2014

missehxx

Åh nu bliver jeg da helt bekymret. Min søn er en af dem der skal vugges ret kraftigt for at han finder ro.. Bliver da helt nervæs for om det har skadet ham!? ����

Anmeld

17. december 2014

Mettefpigen

Rolig nu....

Det skal nok være RIGTIG voldsomt for at det kan skade barnet... Slå det ud og ad hovedet også bare se om det sker nogle gange igen.. Det kan være hun lige er i en stresset periode...

Anmeld

17. december 2014

Trekløver(:

Mettefpigen skriver:

Rolig nu....

Det skal nok være RIGTIG voldsomt for at det kan skade barnet... Slå det ud og ad hovedet også bare se om det sker nogle gange igen.. Det kan være hun lige er i en stresset periode...

Men barnet skal jo ikke straffes fordi at mor er inde i en dårlig periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.