7 uger efter MA- hcg falder ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2014

Meandu

håber at nogen kan hjælpe. Det er 7 uger siden eg har haft en MA. Fik 2 udskrabninger efterfølgerne. Men, mit hcg falder ikke. Den kommer ikke under 15. Lægerne ved ikke hvorfor. Nogen der har prøvet lign?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

CJ888

Meandu skriver:

håber at nogen kan hjælpe. Det er 7 uger siden eg har haft en MA. Fik 2 udskrabninger efterfølgerne. Men, mit hcg falder ikke. Den kommer ikke under 15. Lægerne ved ikke hvorfor. Nogen der har prøvet lign?

Jeg har prøvet noget lignende. Jeg oplevede en MA, hvor jeg d. 25/7 fik foretaget en mislykket medicinsk abort. Ugen efter fik jeg foretaget en udskrabning, og troede derefter at alt var som det skulle være. Blev fulgt med blodprøver i riiiigtig lang tid, men mit HCG faldt ualmindeligt langsomt. Da mine læger ikke gjorde det mindste for at undersøge årsagen(selv om der var gået 14 uger siden starten på forløbet), insisterede jeg på, at jeg ville have en ny scanning(en vandscanning, da der ikke kunne ses noget på en almindelig scanning). Den viste så desværre at de stadig ikke havde fået det hele ud, og jeg blev derfor indlagt for 4 uger siden til endnu en udskrabning. Denne gang gjorde de det dog ved hjælp af en kikkertundersøgelse, og kunne på den måde nemmere se de sidste rester. 
Beklager den lange historie Prøv evt at ønske en vandscanning? Denne type scanning hjalp i hvert fald i mit tilfælde!

Anmeld

25. december 2014

aarhusmor

ja som indlægget ovenfor siger, kan det skyldes at der stadig sidder en rest tilbage.
Men om de gør noget ved det ved jeg ikke. De gange jeg har haft MA'ere har de aldrig tjekket op på tallet bagefter - men det er også mange år siden, så de gør nok mere i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.