?????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Vingummien

Hvad sker der lige på forsiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er tråd om enmet i baby.dk (ris og ros kategorien.) Så jeg flytter lige emnet.

Men der har gennem længere tid, været flere der har testet forskellige forsider og denne er så blevet valgt

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Zafir skriver:

Der er tråd om enmet i baby.dk (ris og ros kategorien.) Så jeg flytter lige emnet.

Men der har gennem længere tid, været flere der har testet forskellige forsider og denne er så blevet valgt

Oki hehe, er bare forvirrende

Troede faktisk det gamle blev beholdt hvor der var ordet er frit i den ene side og så de andre i den anden side.

Anmeld

26. august 2009

Moderator

suanne85 skriver:

Oki hehe, er bare forvirrende

Troede faktisk det gamle blev beholdt hvor der var ordet er frit i den ene side og så de andre i den anden side.

For at være helt ærlig føler jeg også mest overblik, med den anden, men jeg forsøger at vende mig til den. For jeg må jo bøje mig for overmagten hehe

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

Zafir skriver:

For at være helt ærlig føler jeg også mest overblik, med den anden, men jeg forsøger at vende mig til den. For jeg må jo bøje mig for overmagten hehe

He he ja det er rigtigt. Vi må bare lide så

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Vi synes selv, at den nye debatoversigt er langt mere overskuelig og brugervenlig end før. Bemærk, at der er mulighed for at tilpasse forsiden efter egne ønsker, ifht. favoritter og læste indlæg.

Statiske bliver vi aldrig, men vi forsøger at lytte mest muligt til jer brugere, for det er jo trods jer, der skal bruge siden

Mvh
Karoline

Anmeld

26. august 2009

mariamiss6

Jeg synes den fungerer rigtig fint, den opfylder i hvert fald det jeg har brug for, og den er tidsbesparende, hvis man gerne vil hele vejen rundt om alle nye indlæg, i stedet for at gennemse hver enkelt kategori....

Har i lagt mærke til at hvis i hviler pilen på overskriften, så får i et udsnit af hvad trådstarters indlæg indeholder..... se DET er smart....

ellers kan i jo bare trykke på debat oppe i toppen, så får i den gamle emneinddeling i stedet for....

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Jeg synes den fungerer rigtig fint, den opfylder i hvert fald det jeg har brug for, og den er tidsbesparende, hvis man gerne vil hele vejen rundt om alle nye indlæg, i stedet for at gennemse hver enkelt kategori....

Har i lagt mærke til at hvis i hviler pilen på overskriften, så får i et udsnit af hvad trådstarters indlæg indeholder..... se DET er smart....

ellers kan i jo bare trykke på debat oppe i toppen, så får i den gamle emneinddeling i stedet for....

Gjorde den ikke også det før når man kørte hen over .

Hvor skal man trykke for at få den gamle?

Anmeld

26. august 2009

mariamiss6

du  kan ikke som sådan få den gamle forside tilbage.....

men du kan trykke på 'DEBAT' her oppe i toppen, så får du de gamle emneinddelinger....

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

du  kan ikke som sådan få den gamle forside tilbage.....

men du kan trykke på 'DEBAT' her oppe i toppen, så får du de gamle emneinddelinger....

Oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.