til samtale hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal i dag kl 16 til samtale hos lægen angående mistanke om en depression .. er der nogle der ved hvordan det foregår og hvad man snakker om?... har skrevet på et papir Hvordan jeg har det og lidt om min opvækst, hvis jeg nu skulle falde helt sammen dernede  Så kan hun nemlig læse det..

nogle gode råd og erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg skal i dag kl 16 til samtale hos lægen angående mistanke om en depression .. er der nogle der ved hvordan det foregår og hvad man snakker om?... har skrevet på et papir Hvordan jeg har det og lidt om min opvækst, hvis jeg nu skulle falde helt sammen dernede  Så kan hun nemlig læse det..

Ved ikke hvordan sådan en samtale foregår, men vil det gøre noget at du falder sammen? Hvis du har en depression, skal han nok fange det. 

Anmeld

17. december 2014

Sissel

Anonym skriver:

Du blir ihvertfald nødt til at være ærligt.. Også (især) selvom det betyder at du bryder sammen.. Ikke noget med at prøve at holde sammen på det hele. Selvom han er læge, kan han jo ikke læse tanker. 

Anmeld

17. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg har være hos læge og har gentage mange gang og sagt jeg har deprission , hun gav mig piller sidste år. Men jeg sagde nej tak til piller og hun spørge hvorfor, det passer ikke til mig. Hun har sendt mig til familie psykolog , så må jeg se hvad om det hjælper. Læge spørge bare om disse ting, og spørger hvorfor alt mulig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.