Jeg har mødt en sød fyr.. Men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

Princesspigen

modesty skriver:

Du synes simpelthen at hun skal stille ham et intimt spørgsmål om hans seksualitet over en sms??

hvis ikke hun kan face to face så kan det være en hjælp da det at han har været sammen med en anden mand kan være et rigtigt svært enme for begge partner..

jeg siger ikke det absolut er det rigtige en sidste udvej.. hvis hun ikke er tryk ved sex med ham grunden uvidenhed omkring hans fortid kommer det ingen vegne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Princesspigen

Yurie skriver:

Uhh det er nok ikke lige det jeg vil stille over en sms. (Og jeg er ikke meget for at sige ting face to face), men den skal tages face to face.

Forestil dig smsen; Hey er du biseksuel? For jeg har hørt at du synes det er frækt at være sammen med mænd..

jeg ville nok gøre det på en lidt anden måde med smsen..

komme ind på det frække og sex og ligende og så stille dreje den over på det personlige og han har været sammen med en mand og noget i den stil.. men det jo an på hvordan folk selv takler det.. jeg ved bare det er et svært enme måske enda for begge partner

Anmeld

17. december 2014

charthys

Jeg ville nok være ret ligeglad, - jeg er jo også selv aktivt biseksuel. Måske ville jeg bede ham om at få taget en test for seksuelt overførte ygdomme, hvis det er bøssemiljøet han har bevæget sig i.

Men bortset fra, herregud da, hvis manden er dejlig, er det da bare at springe på. :-D Og glæde sig over at du er så meget kvinde, at han vælger q siden igen ;-)

Anmeld

17. december 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Tja, hvor starter jeg.. 

Jeg har igennem mit arbejde mødt en rigtig sød fyr, vi flirter en del, vi er begge single, så ingen problemer der. 

Vi sms'er ofte, og kan vi snige os væk, hvor der ikke er andre kollegaer, får jeg et kys eller 2.. Det er rigtig skønt, og jeg får sommerfugle i maven, når jeg ser ham.. 

Idag finder jeg så ud af at han tidligere i år har været sammen med mænd, og finder dette frækt..  Jeg har intet imod homoseksuelle, men er godt nok i tvivl om han nu vil mig, føler mig meget forvirret...

Jeg ved át han tidligere har været kærester og gift med kvinder.. Det andet havde jeg ikke lige set komme... 

Hvad gør jeg lige, spørger ind til det, lader det ligge eller hvordan pokker griber jeg denne an? 

Han behøver jo ikke være biseksuel fordi han har været sammen med mænd.. Måske han har ekspermenteret lidt omkring sin seksualitet, for at få klarhed over om han kun er til kvinder, måske var til mænd eller ja måske begge dele.. Mange mennesker tør og finder først ud af disse ting sent i livet 

Jeg ville spørge ham face to face og være ærlig og sige hvad du har hørt/ved 

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Update: 

jeg har snakket med ham om det...  Han siger, Gud hvor er jeg glad for at du er så ærlig, og spurgt ind til det.. 

Det var en del af hans fortid, og eksperimenterende periode af hans liv.. 

Han er 110 % til kvinder, men har været i tvivl om hvad han var til, derfor det er afprøvet. 

Jeg er nok så rummeligt og tænker, så er det heller ikke værre.. 

Jeg glæder mig nu til en dejlig romantisk juleweekend sammen med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.