Kære Kloster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. marts 2008

Pia.

Hvordan går det med jeres hussalg ??? Og er du ved at vende dig til tanken om at skulle flytte ?

Du er ikke stødt på nogle lækre skalede mænd vi kan snakke om ??? ;):P

Knus fra Pia (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2008

Kloster

Hej Pia... Dejligt, folk kan huske mig :D Desværre har de trukket det tilbage. De havde ellers spurgt flere gange om, hvornår vi kunne være ude og de har set vores hus 2 gange, men så fik de tilbudt en grund, de ville bygge på i stedet for. Så nu er det hele gået i stå :'( Vi tror ikke, vi får solgt denne gang heller :'( Men så lang tid gården stadig er til salg, har vi også vores til salg. Det kunne jo være, vi var heldige :S Venlig hilsen Kloster

Anmeld

30. marts 2008

Pia.

Hej igen...

Selvfølgelig kan vi da huske dig ;)

Øv hvor ærgeligt, men jeg krydser fingre for det lykkes....
Det var jo på samme måde vi havde til salg, vi havde også vores elskede gård på hånden længe, men til sidst blev den solgt og vi droppede det hele...:S

Håber det kommer til at gå bedre for jer...

Har du billeder eller salgsopstilling af "jeres" gård, kunne være sjovt at se når vi går med de samme drømme...

Knus fra Pia(H)

Anmeld

30. marts 2008

Kloster

"Gården" ligger også på www.edc.dk og under Brovst kommune.
Adressen er Nr. Skovsgård 67 og den står til 995.000,-

I Skovsgård området er der bare ingen huse til salg, så hvis gården ryger, trækker vi det nok også tilbage, for der er intet andet, vi vil købe.

Venlig hilsen
Kloster (H)

Anmeld

30. marts 2008

Pia.

Nej det er jo tit det der er problemet når man ikke vil flytte for langt væk..
Vi havde også kun 2 forskellige gårde og hvis de blev solgt, så ville vi ikke. Børnene skulle ikke "straffes" for vores beslutninger og skulle blive i den skole og børnehave de nu engang var i....

Det ser rigtig lækkert og hyggeligt ud og til en fornuftig pris ;) - håber det bliver jeres...

Krydsende fingre fra Pia.

Anmeld

30. marts 2008

Kloster

Takkk...
Det tror jeg også, vi har brug for.
Jeg kunne VIRKELIG godt bruge noget mere plads til de 3 drenge og 2 store hunde, vi har.

(H)
Kloster

Anmeld

30. marts 2008

Pia.

Det kender jeg sååå godt... her er det jo også 3 børn og to store hunde... ;)...

Vi har pladsen her, det er ikke den vi mangler - vi mangler luften omkring os og pladsen uden for... vores hus er stort og rummer 6 soveværelser så vi mangler ikke selve pladsen inden for...

Men et sted hvor man kunne træne sine hunde hjemme og måske få plads til en eller to mere eller med tiden staret sin egen hunde pension, ååå det ville jo være lykken... Ja drømme er der nok af...

Lige et lille foto af mine lækre vovser.

Knus fra Pia

Anmeld

30. marts 2008

Kloster

Ej hvor er de lækre, jeres hunde.
En han og en tæve???

Og sådan en Grose sennen er jo bare total stor. Nærmest som en lille kalv :))
Ja vi har sørme også MANGE drømme.
Bare det at kan få hvalpe engang ude i fremtiden, er ikke realistisk pga vi slet ikke har plads til det.

Vi skal nu heller planer om at skal have hvalpe på Menza (der er ikke papirer på hende)
Men engang ude i fremtiden, når der er tid, overskud og Menza ikke er her mere, vil jeg gerne have en flot Golden Retriever.

Ja planer er der nok af...

(H)
Kloster

Anmeld

30. marts 2008

Pia.

Ja han er en stor basse (og så er han ikke engang fuldvoksen endnu:-o)... Men tror selv han er en lille skødehund, og vil gerne helt op på skødet hvis han kan slippe af med det...
Nanna er en tæve og Balder er en han hund... - Så vi har vores hyr med Balder hver 6 mdr ;)

Vi forsøgte Nanna parret med en stor Brun lab i slutning af 2007 men hun ville simpelthen ikke, hun accepterede ham slet ikke, om han var for ung eller at grunden var ingen af dem havde prøvet før ved jeg ikke. Han var meget ivrig efter at komme på hende men hun satte ham på plads med det samme han forsøgte... Planen var vi skulle prøve igen her til april/maj, men jeg har søgt mit gamle job som dagplejer tilbage, så det må vente... vil bare så gerne have en Brun labrador, og det kunne være sjovt at få den efter vores egen tæve, hvis vi havde været heldige der var en brun i kuldet...

Ja, en Golden Retriever er også skøn, det kan jeg godt forstå I gerne vil...

(H) - fra Pia.

Anmeld

30. marts 2008

Kloster

Ej ved du hvad...

EDC ringede kl 16 og sagde at han havde et ungt par, der gerne ville se vores hus her kl 17. Så du kan lige tro, der røg en tornado igennem huset 8D

De var vildt positive. Det var deres første huskøb, så nu krydser vi lige finger igen og HÅBER HÅBER HÅBER... (C)

(H) Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.