Ny uddannelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
4 synes godt om
16. december 2014

Moar2011

Hej, 

da jeg stadig er ledig på andet år, har jeg nu tænkt mig at se om jeg kan finde en ny uddannelse jeg vil prøve kræfer med

jeg tænker noget kost , træning , vejleder.

men men men hvad falder jer ind af udd. når jeg nævner det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Julemusen

Jeg tænker fysioterapeut og ergoterapeut 

Anmeld

16. december 2014

Mamalou

Diætist - det kunne jeg selv tænkte mig, hvis jeg skulle lave noget andet. Hvilken uddannelse har du?

Anmeld

16. december 2014

Moar2011

Diætist - det kunne jeg selv tænkte mig, hvis jeg skulle lave noget andet. Hvilken uddannelse har du?

jeg tænker selv klinisk diætist, 

jeg er uddannet kontorassistent.

Anmeld

16. december 2014

Mamalou

Storms-Mor skriver:

jeg tænker selv klinisk diætist, 

jeg er uddannet kontorassistent.

Oki - tænkte om det kunne kombineres. Men en kontor uddannelse er altid god at have med

Anmeld

16. december 2014

Moar2011

Mamalou skriver:

Oki - tænkte om det kunne kombineres. Men en kontor uddannelse er altid god at have med

det jo det, men der er bare ikke rigtig nogen jobs 

vil også have været rart hvis det var muligt, men desværre ikke.. 

er ellers bare på bar bund, havde jo ikke regnet med at skulle til og på anden uddannelse, men heller det, end at blive smidt ud i træls "arbejde". 

Anmeld

16. december 2014

Ka+Ma=Be

Det største problem med klinisk diætist er dog, at de uddanner meget få og det skulle være svært at få job  kender flere som har en bachelor i ernæring og sundhed som har svært ved at få job. 

Når du siger træning,  hvilken form forestiller du dig så?

Du kunne også overveje coach eller personlig træner uddannelserne (hvis du er interesseret i vejledning, rådgivning og undervisning af den "almindelige" borger)