Rengøring af barnevognskaleche

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2014

cennona

Hejsa 

Jeg vil lige høre, om der er nogen, der kan hjælpe med dette:

Jeg skal rengøre kalechen til min Emmaljunga-barnevogn, da der er kommet lidt mug på betrækket. Efter at have prøvet Rodalon, som ikke tog det, har jeg googlet mig frem til, at Matas' produkt 'Mod jordslåede pletter' skulle være vejen frem.

Så langt så godt. Nu hvor jeg læser bag på pakken, bliver jeg helt nervøs, fordi der står, at man skal bruge beskyttelsesbriller!  Jeg har nogle plastikhandsker, som jeg har tænkt mig at bruge. Er det ikke nok? Og så bare stå med et lille badekar ude i haven, så udluftningen er ok. Så kan jeg hælde farven ud i risten? Hvad siger I - har jeg taget mine forholdsregler? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Hertz

cennona skriver:

Hejsa 

Jeg vil lige høre, om der er nogen, der kan hjælpe med dette:

Jeg skal rengøre kalechen til min Emmaljunga-barnevogn, da der er kommet lidt mug på betrækket. Efter at have prøvet Rodalon, som ikke tog det, har jeg googlet mig frem til, at Matas' produkt 'Mod jordslåede pletter' skulle være vejen frem.

Så langt så godt. Nu hvor jeg læser bag på pakken, bliver jeg helt nervøs, fordi der står, at man skal bruge beskyttelsesbriller!  Jeg har nogle plastikhandsker, som jeg har tænkt mig at bruge. Er det ikke nok? Og så bare stå med et lille badekar ude i haven, så udluftningen er ok. Så kan jeg hælde farven ud i risten? Hvad siger I - har jeg taget mine forholdsregler? 

Skal også snart i gang med det projekt har købt de gule gummi handsker og så er min plan at ta en støvmaske på, du ved sådan nogle hvide nogen. Bare for en sikkerheds skyld hvis det er så kraftigt at man skal bruge handsker vil jeg nemlig helst ikk indånde det. Men jeg gør det også udenfor og så får det med højtryksrenseren efterfølgende.

Anmeld

17. december 2014

cennona

Hertz skriver:

Skal også snart i gang med det projekt har købt de gule gummi handsker og så er min plan at ta en støvmaske på, du ved sådan nogle hvide nogen. Bare for en sikkerheds skyld hvis det er så kraftigt at man skal bruge handsker vil jeg nemlig helst ikk indånde det. Men jeg gør det også udenfor og så får det med højtryksrenseren efterfølgende.

Ja, det kunne være, man skulle anskaffe sig sådan en maske. Nå, men jeg håber på det bedste. Det lød bare meget drabeligt altsammen, da jeg læste bag på pakken 

Anmeld

15. januar 2015

Katja1987

Jeg har os lige sku rengøre vores Emmaljunga barnevogn, den lå først i blød i Rodalon, men det tog det som sagt ikke.. Men det gjorde Vanish til gengæld.. Den lå bare i blød i det. 

Den blev virkelig flot.

Held og lykke med projektet..

Anmeld

15. januar 2015

L&V

Det er virkelig skrabt og må ik hældes i afløbet nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.