Græder ved aflevering og afhentning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2014

Trekløver(:

Kære mødre og fædre

Vores datter på 16 måneder startede D. 8/12 i dagpleje hos verdens sødeste dagplejemor. 

Vores datter græder helt vildt, når vi aflevere hende, og lige så meget når vi henter hende igen. Hun klamre sig til os. 

Når vi ikke er der trives hun rigtig fint derovre. Hun spiser, leger, driller, sover godt. Nøjagtig som herhjemme! Men det er virkelig hårdt at hun græder sådan både ved aflevering og hentning.    

Nogle hvis børn gjorde det samme, og hvornår blev det nemmere? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Mor1986

Trekløver(: skriver:

Kære mødre og fædre

Vores datter på 16 måneder startede D. 8/12 i dagpleje hos verdens sødeste dagplejemor. 

Vores datter græder helt vildt, når vi aflevere hende, og lige så meget når vi henter hende igen. Hun klamre sig til os. 

Når vi ikke er der trives hun rigtig fint derovre. Hun spiser, leger, driller, sover godt. Nøjagtig som herhjemme! Men det er virkelig hårdt at hun græder sådan både ved aflevering og hentning.    

Jeg havde et barn i min dagpleje der gjorde det samme. Og det blev desværre aldrig bedre. Jo barnet havde få gode dage hvor der ikke var noget. 

For alle parter var det bedste det var hurtig aflevering. Mor gav mig barnet sagde farvel og gik for så var barnet ikke ked af det så længe 

Anmeld

16. december 2014

Trekløver(:

Mor1986 skriver:

Jeg havde et barn i min dagpleje der gjorde det samme. Og det blev desværre aldrig bedre. Jo barnet havde få gode dage hvor der ikke var noget. 

For alle parter var det bedste det var hurtig aflevering. Mor gav mig barnet sagde farvel og gik for så var barnet ikke ked af det så længe 

Jeg er også bange for at det ikke bliver bedre, selvom jeg håber! Hun har trods alt ikke gået der så længe endnu. Men trøster mig ved at hun trives godt derovre. Var ikke forberedt på hun ville reagere så voldsomt ved opstart. Vi laver allerede hurtige afleveringer, og dagplejemor skriver altid efter 5-10 min. at nu leger hun og er glad igen. 

Når vi så henter, er det som om hun lige kommer i tanke om hvor meget hun har savnet os. 

Anmeld

16. december 2014

Heidi.R.

For vores datter var det også sådan, hurtige afleveringer, det vigtige var så bare at fortælle hende at vi jo kommer igen... synes ved os gik det rimelig hurtig over...men det er hårdt li i den periode... 

Anmeld

16. december 2014

Mettefpigen

Kære mødre og fædre

Her gjorde han det også fra han startede hos dp da han var 11 måneder og til han var 2,3 år... 

Anmeld

16. december 2014

Trekløver(:

Heidi.R. skriver:

For vores datter var det også sådan, hurtige afleveringer, det vigtige var så bare at fortælle hende at vi jo kommer igen... synes ved os gik det rimelig hurtig over...men det er hårdt li i den periode... 

Det fortæller vi altid inden vi går ud af døren. Men håber bare sådan at det snart bliver bedre, fordi der er ingen tvivl om at hun elsker at være dernede. Dp mor har også sendt fine billeder, hvor hun smiler og hygger. Hun har bare så svært ved at slippe os det lille pus. 

Dejligt at det gik hurtigt over med jeres. 

Anmeld

16. december 2014

Heidi.R.

Det fortæller vi altid inden vi går ud af døren. Men håber bare sådan at det snart bliver bedre, fordi der er ingen tvivl om at hun elsker at være dernede. Dp mor har også sendt fine billeder, hvor hun smiler og hygger. Hun har bare så svært ved at slippe os det lille pus. 

Dejligt at det gik hurtigt over med jeres. 

Det kommer helt sikkert,  bare giv tid.... 

Anmeld

16. december 2014

Trekløver(:

Mettefpigen skriver:

Her gjorde han det også fra han startede hos dp da han var 11 måneder og til han var 2,3 år... 

Jøsses. Det må da have været en hård omgang. Det håber jeg bestemt ikke bliver tilfældet her. Synes det er hjerteskærende at gå fra mit grædende barn, også selvom jeg ved at hun har det rigtig godt dernede. 

Anmeld

16. december 2014

Trekløver(:

Heidi.R. skriver:

Det kommer helt sikkert,  bare giv tid.... 

Tak, det vil vi også gøre. Er bare hårdt lige pt. da man ikke kan gøre noget ved det andet end tiden selvfølgelig. 

Anmeld

16. december 2014

Mettefpigen

Jøsses. Det må da have været en hård omgang. Det håber jeg bestemt ikke bliver tilfældet her. Synes det er hjerteskærende at gå fra mit grædende barn, også selvom jeg ved at hun har det rigtig godt dernede. 

Hov.. Jaa det var ved aflevering.. Der var intet ved hentning... Jeg må indrømme at jeg vendte mig til det, jeg vidste han havde det godt dernede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.