Hvad spiser I juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

Nystart

And, flæskesteg og medister..... ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Mettefpigen

Flæskesteg  

Anmeld

16. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom

And, flæskesteg, spareribs, brune og hvide kartofler, waldorf salat, chips, rødkål, sovs og risalamande

Anmeld

16. december 2014

Bebe89

Vi får and, flæskesteg og medister. (Med hele pibetøjet!) Jeg har aldrig helt forstået idéen i at få medister juleaften, men det er en tradition hos nogle dele af familien 

Anmeld

16. december 2014

LinLin

Der bliver serveret flæskesteg, and, frikadeller og medister. Jeg spiser ikke anden 

Anmeld

16. december 2014

Ploffer

And, flæskesteg og sprængt medister 

Anmeld

16. december 2014

helle85

Stumpen skriver:

bare nysgerrig..

Når svigerfamilien er her får vi and og kalkun..

Når min familie er her får vi and og i år også flæskesteg..

jeg har stemt flæskesteg og medister

her få vi først grønlangkål med saltet flæsk, medister og brunkartofler

og bagefter få vi flæskesteg og and (spiser jeg bare ikke) kartofler brun kartofler rødkål osv. og til sidst risalamande 

i år køber vi dog kun et par andelår/bryst, da vi holder jul selv og der kommer kun min lille bror og da det kun er ham og manden der spiser and så gider vi ikke købe en hel

Anmeld

16. december 2014

Mother-love

And, flæskesteg og medister. Og med hvide kartofler, brune kartofler, franske kartofler, varm rødkål, agurkesalat og self sovs. Og så får vi risalamande til dessert.

ved "svigermor" er det risalamande uden mandler men med mandelessens, det er jeg ikke synderlig begejstret for. Synes det har en lidt underlig smag men det er jo sådan de har fået det altid. Min mor laver med hakkede mandler og jeg eeeelsker hendes risalamande.

jeg spiser så ikke and selvom jeg altid har fået det hjemmefra også. Men bryder mig ikke så meget om smagen.

Anmeld

16. december 2014

Loan

I min familie har det alle dage været tradition med gås, men efter der kom svigerbørn til er flæskesteg blevet tilføjet og sidste år var der også and.

Vi holder altid hos min familie, har aldrig været ved mine svigere og kommer det heller aldrig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.