Det har været en rigtig lang proces mht vores datter med børnehave og visitationen..
Nu har de endelig visiteret hende til en special børnehave.. Denne børnehave skal vi se på Mandag.
Jeg er rigtig spændt på det hele, lederen i børnehaven var så sød og rar at snakke med..
Hver enkelt stue er der 7-8 børn, det synes jeg er meget passende til min datter, hun har også mulighed for at blive skærmet af, hvilket hun ofte har brug for, når alt er for meget for hende.. Jeg er også vildt spændt på, hvordan og hvor interessede hun er på Mandag, når vi skal se børnehaven. Tror nu nok det skal gå fint..
Nu har hun 3 dage tilbage i dagplejen, både dagplejen og os forældre fortæller hende lidt om børnehaven og at det slutter snart i dagplejen.. Hun siger stort ja med kæmpe smil på.. Jeg er ret sikker på, det går først op for hende at det slut, når hun starter i børnehave.. Lige nu kan hun ikke forholde sig til hvad det er vi siger. De første dage vil nok blive med lidt hysteriske anfald, grædende og ked af det pige..
Vi starter ligeså stille op i børnehaven og i hendes tempo.. Det hele bliver så spændende... Hun trænger os til at komme ud i nye omgivelser og lære nogle nye at kende..
På Fredag er sidste dag i dagplejen, kan godt mærke knuden i min mave, bliver større og større... Det bliver hårdt at sige farvel til dagplejen, hende har vi været rigtig glade for.. Hun får jule/afskedsgave fra os som er 2 Gran Cru kugle fyrfadsstager og 2 cremer fra The Body Shop..
Det var lidt om dagpleje og børnehave delen..
For 14 dage siden var ude og får tjekket hendes hofter, da hofteskålene ikke sidder som de skal. Hun fik taget nye billeder som viste at der var ikke sket noget siden sidst (et halvt år før), ortopæden sagde at det var ikke bekymrende, men de var i tvivl, så hun skal afsted igen om et år og have taget nye billeder.. Jeg har ikke nogen idé om, hvad de vil gøre, hvis det heller ikke har ændret sig om et år..
Det er dejligt at der bliver holdt øje med hendes "problemer" i kroppen..
Trods alt dette, er hun virkelig en positiv pige, spreder glæde hver dag, glad, smilende, grinende pige vi ser hver dag..
Det er fantastisk