Indbagt pizza med kødsovs og spaghetti?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.714 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Monica85

Hejsa

Jeg tænkte, at jeg ville lave indbagt pizza med kødsovs og spaghetti til aftensmad idag, men er der nogen af jer, som har en god opskrift på det???

Hilsen Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

petersmor

Monica85 skriver:

Hejsa

Jeg tænkte, at jeg ville lave indbagt pizza med kødsovs og spaghetti til aftensmad idag, men er der nogen af jer, som har en god opskrift på det???

Hilsen Monica

Sig lige til hvis du finder en

Hanne

Anmeld

26. august 2009

Sweet1978

her begge to denne er god
www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php

Jeg har lavet den og manden vil ikke gå på pizzaria mere vi kan godt selv siger han. Men der bliver meget de skriver 4 pers. så jeg lavde 4 cirkler (pizzaer) og vi delte en de er store har stadig i fryseren.

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Jeg har lavet den og manden vil ikke gå på pizzaria mere vi kan godt selv siger han. Men der bliver meget de skriver 4 pers. så jeg lavde 4 cirkler (pizzaer) og vi delte en de er store har stadig i fryseren.

Iiih altså... Har tonset rundt på den side... Fandt bare ikke noget....

Anmeld

26. august 2009

Sweet1978

Dutte84 skriver:

Iiih altså... Har tonset rundt på den side... Fandt bare ikke noget....

Hi hi jamen jeg er jo god - Griner - nej jeg modtager ugemadplaner fra dem så får mange ideer tilsendt og ellers søger jeg når jeg mangler noget.

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Hi hi jamen jeg er jo god - Griner - nej jeg modtager ugemadplaner fra dem så får mange ideer tilsendt og ellers søger jeg når jeg mangler noget.

Nååh... Jeg er vidst total dårlig til at søge...

Anmeld

26. august 2009

petersmor

Sweet1978 skriver:

Tusind tak...Du er en sveske

Anmeld

26. august 2009

Sweet1978

petersmor skriver:

Tusind tak...Du er en sveske

Velbekom

Anmeld

26. august 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Uhh kanon er hermed tilmeldt madplanen har ledt efter et sted man kunne tilmelde sig.

Anmeld

26. august 2009

Sweet1978

Diana... skriver:

Uhh kanon er hermed tilmeldt madplanen har ledt efter et sted man kunne tilmelde sig.

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.