Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville hører om man kan blive gift på store bede dag hvis der ikke er konfirmation og præsten ikke har andre konfirmationer i andre kirker?
Jeg vil gerne giftes med min kæreste, men hvordan får man en mand til at gå på knæ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg ville hører om man kan blive gift på store bede dag hvis der ikke er konfirmation og præsten ikke har andre konfirmationer i andre kirker? Jeg vil gerne giftes med min kæreste, men hvordan får man en mand til at gå på knæ?
Man venter . Er da nitten at blive friet til fordi man stikker til ham tænker jeg
Hav tålmodighed
og har du ikke det, må du jo selv ned på knæ
Jeg venter også gerne på ham
Men det var nu mest det med store bede dag jeg ville have svar på
Selvfølgelig kan I giftes storebededag hvis I kan finde en præst der kan, men vent lige med at planlægge bryllup og dato til han rent faktisk HAR friet
Du giver jeres præst et kald og siger i overvejer det...eller du bare gerne vil vide det....
Og så frier du enten selv eller venter ;-)
Okay. Jeg vil ikke planlægge bryllup eller sætte dato endnu. Kom bare til at tænke på om man kunne blive gift på store bede dag.
Jeg ved han vil giftes så når han klar til det så frier han nok. Så jeg venter gerne på ham.
Jeg sagde til min mand at den og den dato ville jeg gerne giftes og så var den jo ikke længere. Og så blev det sådan. Jeg blev aldrig friet til men fik mit bryllup
Man kan vel blive gift på alle årets 365 dage hvis man har en til at vie sig.
Jeg er aldrig blevet friet til, jeg fortalte bare jeg ville giftes og hvorfor og så planlagde vi det Føler ikke jeg er gået glip af noget og havde et skønt bryllup.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128