Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
8 svar
3 synes godt om
15. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg ville hører om man kan blive gift på store bede dag hvis der ikke er konfirmation og præsten ikke har andre konfirmationer i andre kirker? 

Jeg vil gerne giftes med min kæreste, men hvordan får man en mand til at gå på knæ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg ville hører om man kan blive gift på store bede dag hvis der ikke er konfirmation og præsten ikke har andre konfirmationer i andre kirker? 

Jeg vil gerne giftes med min kæreste, men hvordan får man en mand til at gå på knæ?

Man venter . Er da nitten at blive friet til fordi man stikker til ham tænker jeg 

Anmeld

15. december 2014

anjo01

Anonym skriver:

Hav tålmodighed

og har du ikke det, må du jo selv ned på knæ

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg venter også gerne på ham

Men det var nu mest det med store bede dag jeg ville have svar på 

Anmeld

16. december 2014

Mumto3

Selvfølgelig kan I giftes storebededag hvis I kan finde en præst der kan, men vent lige med at planlægge bryllup og dato til han rent faktisk HAR friet

Anmeld

16. december 2014

Nystart

Du giver jeres præst et kald og siger i overvejer det...eller du bare gerne vil vide det.... 

Og så frier du enten selv eller venter ;-) 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Okay. Jeg vil ikke planlægge bryllup eller sætte dato endnu. Kom bare til at tænke på om man kunne blive gift på store bede dag. 

Jeg ved han vil giftes så når han klar til det så frier han nok. Så jeg venter gerne på ham.

Anmeld

16. december 2014

Mor1986

Jeg sagde til min mand at den og den dato ville jeg gerne giftes og så var den jo ikke længere. Og så blev det sådan. Jeg blev aldrig friet til men fik mit bryllup 

Anmeld

16. december 2014

lineog4

Man kan vel blive gift på alle årets 365 dage hvis man har en til at vie sig.

Jeg er aldrig blevet friet til, jeg fortalte bare jeg ville giftes og hvorfor og så planlagde vi det  Føler ikke jeg er gået glip af noget og havde et skønt bryllup.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.