Pludselig og voldsom hovedpine ved orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.163 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. december 2014

CH2012

Hejsa.

Er der andre der har prøvet at få en meget voldsom og pludselig hovedpine ved orgasme? Har nu prøvet det to gange (lørdag og i dag), og det er virkelig virkelig ubehageligt og gør rigtig rigtig ondt!

Er der nogle der ved om man kan gøre noget ved det, om det er en periode eller?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Mami

Jep det skete en 7 gange og så gik det væk  Fandt aldrig ud af hvorfor 

Anmeld

15. december 2014

CH2012

Mami skriver:

Jep det skete en 7 gange og så gik det væk  Fandt aldrig ud af hvorfor 

Okay... Gad virkelig godt vide hvorfor det lige pludselig kommer.... Har ikk prøvet det før... :/

Anmeld

15. december 2014

Os&lilledig

Det er fordi trykket i hovedet siger ved orgasme. Blodtryk og puls stiger enormt under sådan en orgasme  

Anmeld

15. december 2014

CH2012

Os&lilledig skriver:

Det er fordi trykket i hovedet siger ved orgasme. Blodtryk og puls stiger enormt under sådan en orgasme  

Ja... Og det kan jeg sagtens se det logiske i - men hvorfor er det noget som lige pludselig sker nu?  Jeg er snart 25 og har haft mange orgasmer før - så hvorfor sker det nu? 

Anmeld

15. december 2014

Flomse

Det fik jeg i forbindelse med p-pillestop og min læge hasteindlagde mig, hvor jeg blev scannet 8g taget rygmarvsprøve.

Det gør sindsygt ondt som om man får en hjerneblødning.  Mit gik over af sig selv.  Og så hedder det orgasmisk hovedpine. Min mand var lidt stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.