Hvad synes i om navnet Rufus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

4kløver

En hunde kiks du kunne købe i Aldi for mange år tilbage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

SandraXOXO

Rufus... Er det ikke ham den lækre far fra gossip Girl? Rufus. Jeg tror godt jeg kan lide det. Kunne godt forstille mig både en kær lille Rufus baby og en voksen stærk mand ved navn Rufus.

Anmeld

16. december 2014

Studerendemor

Min nevø hedder Rufus til mellemnavn. Da han fik navnet, for ni år siden, syntes jeg også at det var et hundenavn. Nu synes jeg at det er et menneskenavn, der passer perfekt til en musikalsk og følsom lille fyr - og endda bedre end hans fornavn. 

Anmeld

16. december 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Som overskriften antyder, hvad synes i om navnet Rufus? 

Min kæreste har set dokumentaren på DR, om den amerikanske ambasadør i Danmark og er nu blevet helt pjattet med hans navn, Rufus... (som nu er hans favorit navn, til vores kommende søn) 

Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg tænker om navnet.. Jeg kender ikke selv nogle der hedder det.. Jeg synes det er sødt, men passer det til en voksen mand på 20,35, 45 år? 

Minder det for meget om navnet på en hund? 

Hvad synes i? Hvilke associationer får i med navnet Rufus? 

Jeg tænker ikke hund. Rufus er et sødt navn synes jeg 

Anmeld

16. december 2014

Carina:-)

Det er da fint 

Anmeld

16. december 2014

lineog4

Jeg kan egentlig rigtig godt lide det efter jeg havde sagt det et par gange. 

Og tænker slet ikke hund, min eneste association var Rudolf og Lupus i Harry Potter.

Anmeld

16. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kommer til at tænke på katten fra "SOS fra Australien".. Nej er det ikke 1'eren med jenny og katten.. Hmm.. Men det er den kat, den gamle sløve hankat jeg kommer til at tænke på. Det skulle mit barn i hvert fald ikke hedde

Anmeld

16. december 2014

mch

Anonym skriver:

Som overskriften antyder, hvad synes i om navnet Rufus? 

Min kæreste har set dokumentaren på DR, om den amerikanske ambasadør i Danmark og er nu blevet helt pjattet med hans navn, Rufus... (som nu er hans favorit navn, til vores kommende søn) 

Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg tænker om navnet.. Jeg kender ikke selv nogle der hedder det.. Jeg synes det er sødt, men passer det til en voksen mand på 20,35, 45 år? 

Minder det for meget om navnet på en hund? 

Hvad synes i? Hvilke associationer får i med navnet Rufus? 

Jeg forbinder det med rensdyret Rudolf og med et hunde navn, jeg synes det er et fint navn, men jeg kunne ikke finde på at kalde et menneske det

Anmeld

16. december 2014

Mathilde

Jeg tænker på den gamle og dovne (men meget søde) røde kat fra tegnefilmen Bernhard og Bianca

Anmeld

16. december 2014

hesøth

Det er faktisk ret godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.