Udstyr til tvillinger mm,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2014

malliebooh

Hej de damer

Jeg venter tvillinger til juni og har i forvejen en datter på 16 mdr. Jeg er på udkig efter en tvillinge kombi vogn og vil sige at jeg er faldet for en Bumbleride Indie Twin - så mht til den vil jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer? Det er denne  http://www.bornebiksen.dk/product/bumbleride-indie-twin-kombivogn-med-2-lifte-3264/

Udover det så har vi sat os for at vi skal ud og have en større bil, vi har lige nu en Seat Leon men vi kigger på blandt andet end VW Touran .. Der skal jo kunne være 3 autostole på bagsædet. To 0-13 kg og én 9-18 kg .. Er der nogle der har erfaringer omkring dette og om det kan lade sig gøre? .. Har hørt noget om at nogle autostole er lidt smallere end andre, hvilke er det ? ..

Kom endelig med erfaringer...! På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Missy_B

malliebooh skriver:

Hej de damer

Jeg venter tvillinger til juni og har i forvejen en datter på 16 mdr. Jeg er på udkig efter en tvillinge kombi vogn og vil sige at jeg er faldet for en Bumbleride Indie Twin - så mht til den vil jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer? Det er denne  http://www.bornebiksen.dk/product/bumbleride-indie-twin-kombivogn-med-2-lifte-3264/

Udover det så har vi sat os for at vi skal ud og have en større bil, vi har lige nu en Seat Leon men vi kigger på blandt andet end VW Touran .. Der skal jo kunne være 3 autostole på bagsædet. To 0-13 kg og én 9-18 kg .. Er der nogle der har erfaringer omkring dette og om det kan lade sig gøre? .. Har hørt noget om at nogle autostole er lidt smallere end andre, hvilke er det ? ..

Har en veninde de har en berlingo multispace der er rigtig fin plads til 3 autostole bagi

Anmeld

15. december 2014

De3Guldklumper

malliebooh skriver:

Hej de damer

Vi kiggede også på Touran men endte med en C4 Picasso. Den er lidt brede end touranen så ungerne kan nemmere selv klikke deres seler end i den anden. 

Vi har 3 RØmer stole til at stå på bagsædet. 

Anmeld

15. december 2014

Pigent

Kender ikke denne vogn, men den ser fin ud.

Hvis du søger på Google kommer der nogle forslag frem med 3 autostole.

Har hørt en bagudvendt autostol giver mere plads, her tænker jeg på en til den store pige. Hvis i sætter hende i midten så har Rømer lavet en der hedder Max way der ikke skulle fylde så meget.

Så sæt de to små yderst i 0-13 kgs autostole i en isofix base. 

Tag ud til en forhandler og prøv jer frem når bilen er købt.

Anmeld

15. december 2014

Linkae

Jeg kender ikke til den vogn, jeg venter tvillinger til maj og har lige købt en Emmaljunga doble viking 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.