Nå, her kommer der lige endnu en UPDATE - lidt lang, sorry:
To dage efter, var jeg til scanning igen... Dette var på copenhagen fertility center, da min gynækolog holdt julelukket og det her var muligt at få en tid om lørdagen. Desværre var det en helt igennem dårlig oplevelse - lægen der scannede mig var SÅ uforskammet og gav mig hverken hånden eller præsenterede sig, det var kun sygeplejersken der sagde noget. Ikke engang et hej kunne det bliver til fra hans side af, men det er en anden historie.... Scanneren var så ringe, at man nærmest ikke kunne set noget overhovedet - den var bare helt mørk. Da han endelig målte noget var det stort set ikke vokset siden sidst og der var stadig intet hjerteblink
Krise igen! Det var simpelthen så forfærdeligt ikke at kunne få en afklaring!!!
Jeg blødte også stadig, så var meget bange, jeg skulle på hvidovre, men noget gik galt så de ikke kunne modtage min henvisning og så ville de ikke modtage mig, så betalte igår for en privat scanning... Her var stemningen en del bedre, og hjerteblinket blev også fundet, men det var langsomt (dette kunne dog være fordi det lige var startet op, sagde jordemoderen). Det mest bekymrende var dog, at hun målte fosteret til 3,3 mm, i forhold til torsdagsmålingen, der var på 2,8 mm. Altså var det kun vokset 0,5 mm på 4 dage, hvor det gerne skulle vokse 1 mm om dagen!?!? Jeg var fuldstændig ødelagt og stod jo stadig uden reel afklaring! Ulideligt! Jeg havde ventet og håbet og nu var mit håb altså ved at være brugt op... Så det lignede altså at det ikke ville blive til en afklaring inden jul... Åh nej! 
Men på mirakuløs vis modtag hvidovre pludselig min henvisning og jeg fik en tid til i dag kl. 12.40. Vidste jo godt at der nok ikke ville ske nogen udvikling på under 24 timer, men så var jeg da i det mindste "inde i systemet" hvis nu det var slut og jeg skulle have medicinsk abort eller udskrabning - så derfor tog jeg imod scanningen...
Og hvad åbenbarer sig på skærmen i dag? Et fint lille foster på 5 mm med et helt normalt hjerteblink!!! Jeg kunne næsten ikke tro det!!! Lægen sagde at det svarede til 6+2 og tænker at jeg som minimum må være 6+5, men det sagde hun var helt normalt og ikke betød noget. Så nu ligner det at alt er godt og vi alligevel kan fejre en dejlig jul!! Er så glad!
Tænkte jeg lige ville dele min historie i tilfælde af andre er i samme båd! Jeg synes selv det var rigtig rart at kunne læse om andres erfaringer under mine 9 dage i vente-helvede 
Pointen i denne historie må være: Få ALDRIG en tidlig scanning før minimum uge 7 - det andet kan vise sig at være helt igennem forfærdeligt...
Knus fra mig!!