Til jer der har købt barnevogn i ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. december 2014

migxher

For 1½ måned siden bestilte vi vores emmaljunga vogn i ønskebørn. Vi betalte hele beløbet på en gang og fik en kvittering på bestillingen med. Denne kvittering er dog blevet væk, men vil vi stadig kunne hente vognen? Eller skal vi bruge denne kvittering. Den er bestilt i mit navn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Chevro

migxher skriver:

For 1½ måned siden bestilte vi vores emmaljunga vogn i ønskebørn. Vi betalte hele beløbet på en gang og fik en kvittering på bestillingen med. Denne kvittering er dog blevet væk, men vil vi stadig kunne hente vognen? Eller skal vi bruge denne kvittering. Den er bestilt i mit navn. 

Gå derned og snak med dem - for den skal i jo også bruge fremover hvis den går i stykker. Og der er ofte et eller andet der skal laves. 

Anmeld

15. december 2014

Elgaard73

Det burde kunne lade sig gøre. Har I betalt med kreditkort, kan de jo også gå ind og få det bekræftet den vej (og printe en ny kvittering til reklamation, hvis der skulle blive noget senere).

Anmeld

15. december 2014

migxher

Vi betalte med visa kort. Damen i butikken sagde bare at når vi hentede vognene ville vi få en endelig kvittering som var garantibeviset. 
Mit spørgsmål går mere på om vi kan få vognen udleveret uden den her kvittering der siger at vi har betalt og bestilt.

Anmeld

15. december 2014

Pigent

migxher skriver:

Vi betalte med visa kort. Damen i butikken sagde bare at når vi hentede vognene ville vi få en endelig kvittering som var garantibeviset. 
Mit spørgsmål går mere på om vi kan få vognen udleveret uden den her kvittering der siger at vi har betalt og bestilt.

Prøv og gå ned og snak med dem. Husk det kort i betalte med 

Anmeld

15. december 2014

migxher

Puha, jeg har lige snakket med dem, nåede lige at fange dem inden lukketid.
Damen jeg snakkede med sagde at det ikke blev noget problem at hente vognen til den tid. De har ordren liggende med mit navn og telefon nummer. Og så sagde hun også at når jeg henter vognen får jeg bare en ny kvittering der gælder som garanti bevis.smiley Så der var slet ingen grund til bekymring, jeg blev bare helt nervøs da jeg opdagede at kvitteringen var væk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.