Årets mandelgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
11 svar
3 synes godt om
15. december 2014

hekran

OK, det plejer at være vores tjans at komme med mandelgaven. Vi plejer at lave en lækker kurv med specialiteter, men vi ved, at i år er selskabet fuldstændig ligeglade med 'specialmad', da det bare er sådan noget fint noget

Vi har købt en mandelgave til børnene, men mangler en til de voksne. Budgettet ligger på 200-300 kroner. Mad er ikke rigtig noget og det er spil heller ikke.

Udover min mand og mig (start 30) er der min svigerinde og svoger (40erne) og mine svigerforældre (start 70).

Har I nogle gode forslag eller gode erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Heidi.R.

hekran skriver:

OK, det plejer at være vores tjans at komme med mandelgaven. Vi plejer at lave en lækker kurv med specialiteter, men vi ved, at i år er selskabet fuldstændig ligeglade med 'specialmad', da det bare er sådan noget fint noget

Vi har købt en mandelgave til børnene, men mangler en til de voksne. Budgettet ligger på 200-300 kroner. Mad er ikke rigtig noget og det er spil heller ikke.

Udover min mand og mig (start 30) er der min svigerinde og svoger (40erne) og mine svigerforældre (start 70).

hvad med en fin vase fra imerco eller noget? måske lyngby vaser? kan bare ik li husk hel hvad de koster..

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

eller et gavekort til Imerco eller andre isenkram butikker...

Anmeld

15. december 2014

hekran

En vase kunne godt være noget, tror jeg. Men hvis det skal være en Lyngbyvase, så bliver den nok for lille, og de ved ikke, hvad det er alligevel

Men en vase ikke desto mindre..... god mulighed.

Anmeld

15. december 2014

Foreversmile

hekran skriver:

Jeg har købt mandelgave i Inspiration til 100 kr. Jeg ved ikke selv hvad det er, andet end det er fra Normann Copenhagen, man kan også købe en mandelgave til 200 kr hvor det der er i pakken er fra Kähler  

Anmeld

15. december 2014

Heidi.R.

Foreversmile skriver:

Jeg har købt mandelgave i Inspiration til 100 kr. Jeg ved ikke selv hvad det er, andet end det er fra Normann Copenhagen, man kan også købe en mandelgave til 200 kr hvor det der er i pakken er fra Kähler  

også god ide, imerco havde det også sidste år med de suprise pakker... 

Anmeld

15. december 2014

Røverdatter

hekran skriver:

Et brætspil! 

et par forslag kunne være:
"Vilde gæt" (rigtig sjovt, og en moderne form for tegn og gæt), eller spillet "Ubongo" (noget hele familien kan være med til - fra ca. 6 år og det er rigtig sjovt), eller "Partners", eller "Triominos".

Jeg ville blive SÅ glad for at vinde et brætspil. Og de fleste kan have glæde af det! 

Anmeld

15. december 2014

Foreversmile

Heidi.R. skriver:

også god ide, imerco havde det også sidste år med de suprise pakker... 

Jeg synes det er lidt sjovt, at hverken familie eller jeg selv ved hvad der er i pakken Det gør det også lidt sjovere for mig

Anmeld

15. december 2014

hekran

Foreversmile skriver:

Ej, jeg ville elske at få en Kahler-pakke. De andre ville ikke ane, at det var en god pakke (min mand måske), men måske jeg bare burde tænke, hvad jeg ville blive glad for 

Anmeld

15. december 2014

hekran

Røverdatter skriver:

Et brætspil! 

et par forslag kunne være:
"Vilde gæt" (rigtig sjovt, og en moderne form for tegn og gæt), eller spillet "Ubongo" (noget hele familien kan være med til - fra ca. 6 år og det er rigtig sjovt), eller "Partners", eller "Triominos".

Jeg ville blive SÅ glad for at vinde et brætspil. Og de fleste kan have glæde af det! 

Jeg ville elske at få det, men det er ikke mennesker, der ville få det brugt. De har hverken børn eller brætspil. Vi har nemlig købt Vildkatten til børnenens mandelgave.

tænke, tænke, tænke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.