Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige baby-brugere!

jeg er førstegangsforælder (kvinde) til en pige på 7 mdr. 

For 5 måneder siden fik jeg lagt en hormonspiral op.

Før jeg blev gravid havde jeg altid meget svære smerter før, under og efter menstruation. Jeg fik nogle specielle piller på recept som skulle hjælpe, hvilket de aldrig rigtig gjorde. 

Da jeg blev gravid hørte smerterne op. Jeg fødte i maj, og siden fødslen har det gjort ondt igen! 

De første 4-5 uger fik jeg efterveer hver gang jeg skulle på wc, bukkede mig, hostede eller løftede på noget tungt. Og jeg blødte hver dag. 8 uger efter fødslen fik jeg som sagt lagt en hormonspiral op. Jeg var øm bagefter, logisk nok, men blødningerne blev underlige. Nogle gange var det helt frisk blod uden slim eller andet, andre gange var det nærmest sorte klumper der kom ud. 

Jeg gik til lægen for en måned siden fordi smerterne tog til. Han fandt ud af at jeg havde fået en fødselsinfektion, og at min livmoder og æggeledere var betændte. Jeg fik antibiotika i 10 dage, og derefter kunne der ikke måles mere betændelse i kroppen. 

Men, men, men... De smerter jeg fortalte ham forsvandt ikke fordi jeg fik antibiotikaen. Så nu har jeg fået hormonpiller (gestagen) så der kan fremprovokeres en rigtig menstruation og ikke de små pletblødninger hver dag.

jeg har nu ikke blødt i 3-4 uger. (Det skal siges at jeg stadig ammer mit barn) men smerterne er der stadig! Føler jeg får den forkerte behandling. 

Kan nogle af jer evt. Relatere til disse smeter, og hvad har lægen i så fald konkluderet?;

Smerter fra navlen og ned, (i livmoderen) smerter i lyske, smerter over hoftebenene. Smerter ved wc besøg. Smerter ved samleje. Smerter hvis jeg presser/trykker, og smeter ved knibeøvelser. Somme tider kommer der voldsomme jag midt i maven. Smerterne er krampagtige... Lidt velignende. Det trykker og brænder!

jeg har øget træthed. Hovedpine. Og skal konstant tisse. 

Jeg er blevet tjekket for tarmproblemer, blærebetændelse og hæmorider og har ingen af delene. 

Håber nogen kan hjælpe, har det elendigt og smertestillende virker ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen!? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.