jubiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Jannie Thorup

Det er lige et glædens indlæg fra mig her idag.

Idag er der lige præcis kun to uger til min terminsdag. Hurraaaaa.  Tænk at jeg er kommet så langt og nu er så tæt på (og dog så langt fra) målet. Det er fuldstændig uvirkeligt, men samtidig glæder jeg mig bare helt vildt og voldsomt.

Imorgen skal jeg en tur til JM og høre hvordan det står til med den lille frøken derinde. Jeg håber lidt, at hun gerne snart vil ud, men hvis hun hellere vil blive er det også fint. det kunne da være så megasejt at man er født d. 09.09.09

Nå, lige et par glade tanker fra mig. I må alle have en dejlig dag. til alle.

Jannie 38+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Leneur

Jannie Thorup skriver:

Idag er der lige præcis kun to uger til min terminsdag. Hurraaaaa.  Tænk at jeg er kommet så langt og nu er så tæt på (og dog så langt fra) målet. Det er fuldstændig uvirkeligt, men samtidig glæder jeg mig bare helt vildt og voldsomt.

Imorgen skal jeg en tur til JM og høre hvordan det står til med den lille frøken derinde. Jeg håber lidt, at hun gerne snart vil ud, men hvis hun hellere vil blive er det også fint. det kunne da være så megasejt at man er født d. 09.09.09

Jannie 38+0

Ja jeg er jo så lige præcis lige så langt som dig og håber også at hun bliver født på terminsdatoen, for det er da en sej dato.
Hvis jeg så helt selv skal vælge må hun gerne komme ud før end at jeg skal gå over tid, for det er tungt nu og får ondt når jeg har lavet noget.
I dag skal jeg ud at se fødegangen og høre lidt om smertelindring og en af mine fødselshjælpere, som også skal overnatte der efter fødslen, skal med, så vi skal bare hygge bagefter.
Glæder mig til at høre mere om dig og jeg håber at der er mindst en af os som rammer terminen.
Knus

Anmeld

26. august 2009

Monica85

Jannie Thorup skriver:

Jannie 38+0

Det er bare så dejligt... :0) Jeg har terminsdato idag, så vi glæder os også rigtig meget til den lille melder sin ankomst.. Det er lidt vildt at "målet" næsten er nået efter så lang tids venten...

Du må ha' en dejlig dag.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.