Milo er nu 2 år og 10 måneder. Han sagde for 10 dage siden at han ikke vil hav ble på mere og har sovet 7 dage uden ble.
Han har haft 1 natte uheld og om dagen har der i gennemsnit været ca. 2 uheld.
Han vil konsekvens ikke på toilettet og lave bummelum hvilket jeg prøver at forholde mig afslappet til, har tilbudt ham ble og potte i de situationer men det vil han ikke. Hans af. Er nu begyndt at blive hård så roser ham nu bare for det at komme af med noget. Men det der bekymre mig er at han har haft fredag og lørdag uden nogen tis uheld også kommer han for første gangtil at tisse i sengen natten til søndag og startet morgen ud med et uheld og yderlige et mere midt på dagen.
Natten til idag har dog været uden uheld, vi stod op 04:30 og startet med at gå id at tisse tros det har han allerede haft to uheld og det der undre mig mest er at han ikke er kommet og sagt at han skulle tisse eller har tisset.
Ved virkelig ikke hvad jeg skal tænke eller mene men tænker nu har han haft ti dage uden ble er det så ikke dumt at give ham den på igen og vil det ikke risiker at føles som et nederlag?
Hvad tænker i? Er det at bide i det sure æble og tag de uheld der kommer eller er det på med bleen igen?
Mange hilsner en fortvivlet mor. 
Anmeld