Søger efter en Vuggestue / dagpleje??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. december 2014

thatsdeepa

Hej Alle,

Jeg er Deepa, der bor i København i 8 år nu, og en mor til en 11-årig dreng. Jeg har arbejdet som dagplejer i fortiden og er nu startede en privat Vuggestue: Kidz R Os på Lyshøjgårdsvej 43-45 i Valby.

Kidz R Os er en unik børnehave med fokus på omsorg og læring i et rigt og stimulerende miljø for Spædbørn gennem Pre School i alderen 6 måneder til 6 år.

Det er vores mission at vokse livslang lærende og selvsikre omsorgsfulde individer. Vores medarbejdere er erfarne i barndommen og Elementary Education.

Vi mener, hvert barn er unikt og fantastisk, og derfor har været i stand til at skabe en familie-lignende atmosfære, hvor hvert barn kan løbende vokse følelsesmæssigt, socialt, intellektuelt og fysisk, i et sikkert og kærligt miljø.

Kidz R OS er et fuldt licenseret facilitet og overholder de danske sikkerhedsbestemmelser.

Vi er bekvemt placeret i roligt kvarter tæt på Valby station.

For flere detaljer, se: www.kidzros.dk

Med venlig hilsen,

Deepa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2015

Siljew

thatsdeepa skriver:

Hej Alle,

Jeg er Deepa, der bor i København i 8 år nu, og en mor til en 11-årig dreng. Jeg har arbejdet som dagplejer i fortiden og er nu startede en privat Vuggestue: Kidz R Os på Lyshøjgårdsvej 43-45 i Valby.

Kidz R Os er en unik børnehave med fokus på omsorg og læring i et rigt og stimulerende miljø for Spædbørn gennem Pre School i alderen 6 måneder til 6 år.

Det er vores mission at vokse livslang lærende og selvsikre omsorgsfulde individer. Vores medarbejdere er erfarne i barndommen og Elementary Education.

Vi mener, hvert barn er unikt og fantastisk, og derfor har været i stand til at skabe en familie-lignende atmosfære, hvor hvert barn kan løbende vokse følelsesmæssigt, socialt, intellektuelt og fysisk, i et sikkert og kærligt miljø.

Kidz R OS er et fuldt licenseret facilitet og overholder de danske sikkerhedsbestemmelser.

Vi er bekvemt placeret i roligt kvarter tæt på Valby station.

For flere detaljer, se: www.kidzros.dk

Med venlig hilsen,

Deepa

Jeg kan kun anbefale kidzros. Stedet har en dejlig atmosfære med god plads til børnene, både med gode faciliteter udenfor og indenfor. Vuggestuen bærer præg af Deepa som er så omsorgsfuld og dygtig, med mange års erfaring fra arbejd med børn. Min lille pige Edith er lige startet og opstarten har været helt uproblematisk. Allerede efter de første par dage havde hun knyttet bånd til Deepa. Deepa har sat sit præg på stedet som oser af varme og kærlighed. Til trods for at hverken jeg eller min mand i udgangspunktet ikke var på udkik efter en international vuggestue er vi rigtig glad for valget, da Deepa er så tillidsvækkende og varm både mod os og hende. Der er ledige pladser, og Deepa vil ansætte en pedagog i vuggestuen ved opstart af et nyt barn. Kun varme anbefalinger herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.