Bryster.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
4 svar
2 synes godt om
14. december 2014

Blirnokaldrigfru

Hej med jer Nu spørger jeg måske lidt dumt, men jeg har tænkt på det længe Og tænkte at i kloge kvinder kunne hjælpe I begge mine bryster har jeg en kugle, den sidder ca midt for, ikke lige under mine nipples men midt for på brystet.. De virker en smule "aflange" i form og er en smule ømme - er det normalt? Det skal siges at jeg nærmest er flad som et strygebræt så mine bryster bliver ofte klemt - også klemt sådan at "kuglerne" bliver klemt , på en måde de måske ikke gør ved kvinder med større bryster? Tænker jeg rigtigt der? Håber nogen kan og vil hjælpe inden jeg går i panik over om jeg ku have brystkræft :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at det altid er en god ide at blive tjekket af lægen, hvis man finder noget i brystet der ik plejer at være der! 

Som regl er det jo ik, men det er bedre at blive tjekket, end at fortryde det sener. Vh stine

Anmeld

14. december 2014

Panther

Profilbillede for Panther

Det er dine brystkirtler, og de er helt normale at have.

Når det så er sagt, synes jeg, du skulle lære dine bryster at kende - evt med din læges hjælp - så du ved, hvornår der er unormal aktivitet. Altså mærk på dem dagligt (ved brystmassage), så du nemmere opdager abnormaliteter i fremtiden.

Anmeld

14. december 2014

Rockertand

Blirnokaldrigfru skriver:

Hej med jer Nu spørger jeg måske lidt dumt, men jeg har tænkt på det længe Og tænkte at i kloge kvinder kunne hjælpe I begge mine bryster har jeg en kugle, den sidder ca midt for, ikke lige under mine nipples men midt for på brystet.. De virker en smule "aflange" i form og er en smule ømme - er det normalt? Det skal siges at jeg nærmest er flad som et strygebræt så mine bryster bliver ofte klemt - også klemt sådan at "kuglerne" bliver klemt , på en måde de måske ikke gør ved kvinder med større bryster? Tænker jeg rigtigt der? Håber nogen kan og vil hjælpe inden jeg går i panik over om jeg ku have brystkræft :O

Jeg kan garantere, at du ikke har brystkræft udfra det ene kriterie, at kræft aldrig er symmetrisk repræsenteret.

Anmeld

15. december 2014

Blirnokaldrigfru

Tusind tak for jeres svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.