Den der ananascreme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.479 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Heidi.

Når det hele er kogt sammen, Skal den så i køleskabet inden den bliver pisket stiv???

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hay hvad er det for en ananas creme? 

Sidst jeg lavede kage(farvel kagen til min kusine) Så lavede jeg ananas fromasie, men jeg vil da gerne lige høre om ananas creme

Anmeld

26. august 2009

ivfmarie

Den blive stiv - eller ihvertfald stivere efter et par timer i køleskabet... Hav tålmåd - det er en dyd

Zafir... Der er en opskrift i opskriftstråden - og det er virkelig en lækker creme.. Især sammen med en choko-creme af en slags (fx dumle) 

Anmeld

26. august 2009

Moderator

ivfmarie skriver:

Den blive stiv - eller ihvertfald stivere efter et par timer i køleskabet... Hav tålmåd - det er en dyd

Zafir... Der er en opskrift i opskriftstråden - og det er virkelig en lækker creme.. Især sammen med en choko-creme af en slags (fx dumle) 

Hvordan kan jeg dog have overset den?!

Jeg må strax ind og lure!!!

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Nu har jeg tjekket den ud!!!...

Jeg tænker om den så kunne bruges sammen med evt. de der ananas'er fra dåsen, som man så hakker i stykker? Ellers er det jo lidt ærgeligt

(æææælsger ananas )

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

ivfmarie skriver:

Ja men skal den piskes lige efter den er kogt, eller skal den først køle ned??

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Heidi-Godsk skriver:

Ja men skal den piskes lige efter den er kogt, eller skal den først køle ned??

Alstå i den forstand, så tror jeg bestemt at den skal køle ned først Det skal de der chokolade-flødecreme da i hvertfald, jeg ved slet ikke om man kan piske noget der er varmt?!...

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

Zafir skriver:

Alstå i den forstand, så tror jeg bestemt at den skal køle ned først Det skal de der chokolade-flødecreme da i hvertfald, jeg ved slet ikke om man kan piske noget der er varmt?!...

Nej det har du sgu nok ret i

Anmeld

26. august 2009

Moderator

Heidi-Godsk skriver:

Nej det har du sgu nok ret i

Skriv lige når den er færdig Så vi kan høre succesen

Anmeld

26. august 2009

ivfmarie

Zafir skriver:

Nu har jeg tjekket den ud!!!...

Jeg tænker om den så kunne bruges sammen med evt. de der ananas'er fra dåsen, som man så hakker i stykker? Ellers er det jo lidt ærgeligt

(æææælsger ananas )

Jeg hakkede ananas stykkerne ganske fint, vred den i et viskestykke så der ikke var være ved, og blandede dem i cremen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.