Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Storms-Mor skriver: Har du billede af det? hvordan laur man salt dej haha Og hvor længe i ovnen og grader?
Har du billede af det?
hvordan laur man salt dej haha
Og hvor længe i ovnen og grader?
Nåede desværre ik at tage billeder af dem. Men har lige lagt opskriften ind lidt længer oppe. Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Begge unger syntes det var vildt hyggeligt! jeg brugte denne opskrift. Laver 4 lige store "boller" og trykker st fyrfadslys ned i midten, så jeg ved hvor stor hullet ska være. Thea lavede fine hjerte og mønstre, mens Alberte bare stak perlerne i dejen. Fjerne fyrfadslyset og bag bollerne på 100 grader i 3-4 timer. Mega nemt og fint. Vh stine
Begge unger syntes det var vildt hyggeligt!
jeg brugte denne opskrift. Laver 4 lige store "boller" og trykker st fyrfadslys ned i midten, så jeg ved hvor stor hullet ska være. Thea lavede fine hjerte og mønstre, mens Alberte bare stak perlerne i dejen. Fjerne fyrfadslyset og bag bollerne på 100 grader i 3-4 timer. Mega nemt og fint. Vh stine
Så er jeg og min store pige igang med at prøve at lave lysestager af trylledej har puttet rød frugt farve i - så de er fine lyserøde
Jeg har købt lysestager i ikea som bassen skal male (akrylmaling fra søstrene grene) Købt en giraf i træ som han skal male, et lærred som han skal male og et håndaftryk
Guldet skriver: Så er jeg og min store pige igang med at prøve at lave lysestager af trylledej har puttet rød frugt farve i - så de er fine lyserøde
sikke da en smart ide
har du billede?
Vi har fået taget undervandsbilleder også har vi lavet et barnebarn smartboks hvor der er gode oplevelser med barnebarnet
Her er der lavet nøgleringe af piberensere med div perler på. Perle lysestage til fyrfadslys
Glas med maling til småkager
Perle uro til lillebror med figurer i trylle dej
tweety2060 skriver: Her er der lavet nøgleringe af piberensere med div perler på. Perle lysestage til fyrfadslys Glas med maling til småkager Perle uro til lillebror med figurer i trylle dej
Billeder ?
Storms-Mor skriver: Billeder ?
Ser om jeg ikke kan tage nogle i morgen :-D
Storms-Mor skriver: sikke da en smart ide har du billede?
Billede kommer snart! De mangler lige lidt i ovnen endnu
De blev dog ikke så høje! Men fine alligevel ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128