Hvordan laver man en kage i en skål?? Så den bliver sådan en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Heidi.

Halv bold agtig en??

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

sarahb

du tager en skål og forer den med husholdnings film. så tager du lagkagebund og forer kålen med dem så de ligger overalt op af kanterne på skålen. så putter du fyld og kagebund på skift i og afslutter med bund. i køleskabet i nogle timer og så vender du den på hoved og så har du en halvrund kage

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

sarahb skriver:

du tager en skål og forer den med husholdnings film. så tager du lagkagebund og forer kålen med dem så de ligger overalt op af kanterne på skålen. så putter du fyld og kagebund på skift i og afslutter med bund. i køleskabet i nogle timer og så vender du den på hoved og så har du en halvrund kage

Så man brækker kagebundene i stykker??

Anmeld

26. august 2009

mariamiss6

Nej det mener jeg ikke du skal, men du kan jo evt. skære lidt fra i kanterne, hvis du synes kaglaget yderst ellers bliver for tykt....

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

Nej det mener jeg ikke du skal, men du kan jo evt. skære lidt fra i kanterne, hvis du synes kaglaget yderst ellers bliver for tykt....

Okay, det var bare fordi det lissom skulle op af kanterne..Jeg kunne ikke lige se hvordan man ellers skulle kunne dække kanterne

Anmeld

26. august 2009

sarahb

mine hjemmelavet choko bund var super lækre bløde, så dem brækkede jeg over så de lå perfekt over alt

Anmeld

26. august 2009

Heidi.

sarahb skriver:

mine hjemmelavet choko bund var super lækre bløde, så dem brækkede jeg over så de lå perfekt over alt

De her er osse rigtig bløde Så det må jeg se om jeg kan finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.