Jeres julesmåkager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2014

lollandpigen

Så skal jeg i denne uge i gang med en ny portion julesmåkager da kagedåsen er ved at være tom fra sidste julebagedag... Men mangler lidt nyt da vi er ved at være lidt trætte af det samme og det samme.... Så derfor hvilke julesmåkager bager I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Stumpen

Pebernødder, brunkager, vaniljekranse og kanelkager... Nogle bager jeg og nogle bager min moar 

Anmeld

14. december 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg vil bage ingefærsmåkager, vanillekranse med hel vanillestang i, altså skralden finthakket. Så bager jeg altid en form for kransekage bare med pistacienødder i stedetfor mandelmasse. Smager virkelig godt

Anmeld

14. december 2014

Morgensol

Jeg plejer arkade sådan en dej fra amo julekogebog. Den deler man i syv dele og laver så forskellige kager ud af dem. 1 portion med hakkede nødder, 1 med kakao og chili, en rullet i sukker, 1 med chokoladestykker. 1 med kakao, 1 som jødekager og en med kokos på. De er super nemme og virkelig lækre! 

Anmeld

14. december 2014

SS82

Morgensol skriver:

Jeg plejer arkade sådan en dej fra amo julekogebog. Den deler man i syv dele og laver så forskellige kager ud af dem. 1 portion med hakkede nødder, 1 med kakao og chili, en rullet i sukker, 1 med chokoladestykker. 1 med kakao, 1 som jødekager og en med kokos på. De er super nemme og virkelig lækre! 

Det er da super smart med 1 grunddej og mange slags når man er færdig - lige mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.