25+0 idag med lillesøster! (Barn nr 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

VNB

BinaMor skriver:

Smukt

1000 tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

VNB

Stjerneskud84 skriver:

Sikke en fin mave 

mange tak!!!

Anmeld

18. december 2014

VNB

VIPpigen skriver:

Det er jo vildt som tiden flyver... 2 år, syntes da lige han er kommet...

jo tak. Vi stopper mens legen er god, det var jo på et hængende hår at vi ikke ville have Milan. Og manden ønsker bestemt ikke flere... Men vi har også en af hver 

det bliver da så spændende med en pige, men pas på, de har satme temperament de små tøser

det er da også bare så fint med jeres 2 guldklumper

vi har altid gerne ville have 3 børn - så det er jo helt perfekt at det bliver sådan

hehe og ja jeg har godt hørt at de små pigebørn kan have temperament, meeeen det kan mine 2 drenge nu også sagtens

Det er skægt denne gang at se hvor meget Viktor går op i at der kommer en baby! Han er helt vild og snakker om lillesøster til gud og hver mand

Anmeld

19. december 2014

VIPpigen

VNB skriver:

det er da også bare så fint med jeres 2 guldklumper

vi har altid gerne ville have 3 børn - så det er jo helt perfekt at det bliver sådan

hehe og ja jeg har godt hørt at de små pigebørn kan have temperament, meeeen det kan mine 2 drenge nu også sagtens

Det er skægt denne gang at se hvor meget Viktor går op i at der kommer en baby! Han er helt vild og snakker om lillesøster til gud og hver mand

Åhh hvor er det dejligt, syntes da også i planlægger det ret godt, der er 2 år og et par måneder mellem dem hver gang 

ja, 2 er hvertfald 1 mere end jeg havde turde håbe om. Har selv gerne ville have 3, manden sagde stop ved den første... Meeeen så havde vi pludselig en mere på vej, og det var jo bare sådan... Han er simpelthen såå glad og dejlig, så det er helt fantastisk.

men går det ikke vildt stærkt her 3 gang, både tiden, men også med ungerne i forvejen?? Jeg syntes det virker helt forkert når jeg lige skal trøste Lilje, og har hende på skødet... Hun var jo en gang min lille baby, nu er hun saft susme blevet stor ��

Anmeld

19. december 2014

Stimap

Hvor den fin din babyhule! 

Jeg er simpelthen nødt til at høre dig hvor den flotte kjole er fra? 

Anmeld

21. december 2014

VNB

Stimap skriver:

Hvor den fin din babyhule! 

Jeg er simpelthen nødt til at høre dig hvor den flotte kjole er fra? 

mange tak!

Kjolen er fra Saint. Det er ikke en graviditets kjole, men den er super lækker og kan udvide sig rigtig meget

Anmeld

21. december 2014

VNB

VIPpigen skriver:

Åhh hvor er det dejligt, syntes da også i planlægger det ret godt, der er 2 år og et par måneder mellem dem hver gang 

ja, 2 er hvertfald 1 mere end jeg havde turde håbe om. Har selv gerne ville have 3, manden sagde stop ved den første... Meeeen så havde vi pludselig en mere på vej, og det var jo bare sådan... Han er simpelthen såå glad og dejlig, så det er helt fantastisk.

men går det ikke vildt stærkt her 3 gang, både tiden, men også med ungerne i forvejen?? Jeg syntes det virker helt forkert når jeg lige skal trøste Lilje, og har hende på skødet... Hun var jo en gang min lille baby, nu er hun saft susme blevet stor ��

hehe ja 2 år imellem hvert barn er helt med vilje  vi vil gerne at den ældste og yngste får meget ud af hinanden også  

både min mand og jeg har en efternøgler lillesøskende og der har bare aldrig været det helt store tætte bånd mens vi var små.... det synes vi begge to er rigtig ærgerligt for alle parter.

Men der bliver da knald på herhjemme i nogle år nu, men 3 børn på 4, 2 og 0 år!

Det er kun dejligt

Synes det er helt vildt godt for jer at lillebror bare ville til verden! Jeg er helt sikker på at Lilje er glad for at have fået en søskende.

Og jo det er helt underligt at vores store børn er blevet så store nu.... jeg synes dog stadig at Viktor er min lille "baby-dreng" selvom han er 4 år   men han kommer til at se rigtig stor ud nu hvor der kommer til at ligge sådan en lillesøster ved siden af ham! Valdemar er en meget høj dreng, så der bliver også stor kontrast imellem ham og lillepigen!

så nu må jeg NYDE at det højst sansynligt er sidste gang jeg har sådan en lille baby igen  .... man man ved jo aldrig... haha  ej vi skal ikke have flere nu... tror jeg ikk.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.