VIPpigen skriver:
Åhh hvor er det dejligt, syntes da også i planlægger det ret godt, der er 2 år og et par måneder mellem dem hver gang 
ja, 2 er hvertfald 1 mere end jeg havde turde håbe om. Har selv gerne ville have 3, manden sagde stop ved den første... Meeeen så havde vi pludselig en mere på vej, og det var jo bare sådan... Han er simpelthen såå glad og dejlig, så det er helt fantastisk.
men går det ikke vildt stærkt her 3 gang, både tiden, men også med ungerne i forvejen?? Jeg syntes det virker helt forkert når jeg lige skal trøste Lilje, og har hende på skødet... Hun var jo en gang min lille baby, nu er hun saft susme blevet stor
hehe ja 2 år imellem hvert barn er helt med vilje
vi vil gerne at den ældste og yngste får meget ud af hinanden også
både min mand og jeg har en efternøgler lillesøskende og der har bare aldrig været det helt store tætte bånd mens vi var små.... det synes vi begge to er rigtig ærgerligt for alle parter.
Men der bliver da knald på herhjemme i nogle år nu, men 3 børn på 4, 2 og 0 år! 

Det er kun dejligt 
Synes det er helt vildt godt for jer at lillebror bare ville til verden! Jeg er helt sikker på at Lilje er glad for at have fået en søskende.
Og jo det er helt underligt at vores store børn er blevet så store nu.... jeg synes dog stadig at Viktor er min lille "baby-dreng" selvom han er 4 år
men han kommer til at se rigtig stor ud nu hvor der kommer til at ligge sådan en lillesøster ved siden af ham! Valdemar er en meget høj dreng, så der bliver også stor kontrast imellem ham og lillepigen!
så nu må jeg NYDE at det højst sansynligt er sidste gang jeg har sådan en lille baby igen 
.... man man ved jo aldrig... haha
ej vi skal ikke have flere nu... tror jeg ikk..... 

Anmeld