Hvilke espressobønner bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. december 2014

Nea85

Hej med jer!

Jer med fuldautomatiske kaffemaskiner.. Hvilke espressobønner bruger I?

Vi har ikke brugt vores maskine et stykke tid, da vi syntes, kaffen blev for tynd. Efter at have justeret en del på indstillingerne kom vi frem til, at det nok var bønnerne, den er gal med, og vi vil derfor prøve nogle nye.

Dem vi har nu er fra SuperBrugsen og hedder Coop Cafe Luxury. (Jeg har lige søgt på google, og de får egentlig heller ikke særlig gode anmeldelser..)

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

IT-nørd

http://www.likethings.com/shop/kaffe-hele-boenner-923p.html

Vi har haft en stor fuldautomatisk Siemens i tre år og det er det bedste køb vi nogensinde har gjort, selvom maskinen var rigtig dyr. 

Jeg er kræsen hvad kaffe angår og køber altid økologiske Arabica bønner. Jeg vil ikke købe blandinger fra forskellige lande, derfor kan det være svært at finde gode bønner i et supermarked. De sidste gange har vi købt de bønner jeg linker til. 

Vi brygger 4-5 kopper om dagen, så 500 g bønner holder i et par uger. Intensiteten i maskinen skruet helt op. Vi bruger også kun filteret kalkfrit vand (vi har en Britta kande). Dette giver kaffen en bedre smag og betyder, at hverken kogekanden eller kaffemaskinen skal afkalkes

Anmeld

14. december 2014

Nea85

IT-nørd skriver:

http://www.likethings.com/shop/kaffe-hele-boenner-923p.html

Vi har haft en stor fuldautomatisk Siemens i tre år og det er det bedste køb vi nogensinde har gjort, selvom maskinen var rigtig dyr. 

Jeg er kræsen hvad kaffe angår og køber altid økologiske Arabica bønner. Jeg vil ikke købe blandinger fra forskellige lande, derfor kan det være svært at finde gode bønner i et supermarked. De sidste gange har vi købt de bønner jeg linker til. 

Vi brygger 4-5 kopper om dagen, så 500 g bønner holder i et par uger. Intensiteten i maskinen skruet helt op. Vi bruger også kun filteret kalkfrit vand (vi har en Britta kande). Dette giver kaffen en bedre smag og betyder, at hverken kogekanden eller kaffemaskinen skal afkalkes

Tak for svar!

Jeg tror, jeg vil prøve at bestille de bønner, du har foreslået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.