Hvor længe i bæresele ad gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2014

*Mor Til Albert*

Hvor lang tid må Albert på 5 uger sidde i sin bæresele ad gangen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

BinaMor

hvilken bærersele er der tale om? en ringslynge i liggende stilling længere tid en en typisk babybjørn. ved sådan én vil jeg sige så lidt som muligt(:

hvis den støtter ud til babys knæhaser og nakke så kan du roligt gå rundt i længere tid af gangen.

Anmeld

13. december 2014

Snevejr84

Kommer an på hvilken bære sele det er? 

Men en når hun er så lille så vil jeg vælge en stræk vinkel.

Anmeld

13. december 2014

Isabella_mor

Jeg har kun den der babybjørn, og jeg bruger den virkelig lidt. Men hvis han er hys og jeg er nødt til at ordne mad til f.eks storebror så bruger jeg den lidt. Jeg vil hellere have en strækvikle.. For jeg synes faktisk at en bæresele er skod både for baby, men også for min ryg.

Anmeld

13. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Isabella_mor skriver:

Jeg har kun den der babybjørn, og jeg bruger den virkelig lidt. Men hvis han er hys og jeg er nødt til at ordne mad til f.eks storebror så bruger jeg den lidt. Jeg vil hellere have en strækvikle.. For jeg synes faktisk at en bæresele er skod både for baby, men også for min ryg.

En ergobaby sele kan klart anbefales så. Den skåner både mor og baby, kan bruges længe og kan fås til en rimelig pris hvis man køber brugt (y)

Anmeld

13. december 2014

modesty

*Mor Til Albert* skriver:

Hvis det er en "gammeldags" bæresele, så tror jeg slet ikke at så lille en baby må bruge den. Både på grund af belastning af kroppen, men også fordi man kun kan vende ansigtet udad, og det anbefales vist først fra de er over 4 mdr., så vidt jeg husker.

Hvis det er en ergonomisk korrekt bæresele som f.eks Manduca eller Ergobaby, så er det vist omkring en halv times tid, tror jeg.

Anmeld

13. december 2014

Frk_Louise

*Mor Til Albert* skriver:

Jeg har en babybjørn bæresele og en snuggli pose.. Min SP siger, at min pige (også 5 uger) ikke må sidde i den før hun er en del ældre.. Kan ikke huske om hun sagde et par måneder eller tre endnu..

Det er alt for belastende for hendes hoved og ryg endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.