Gives væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.581 visninger
11 svar
12 synes godt om
13. december 2014

Mother-love

hej med jer.

jeg står med nogle ting som jeg godt vil give væk til familier med få midler. jeg kunne godt sættedet til salg men så lidt som man kan få for brugte ting idag vil jeg hellere glæde nogen her i julen.

og ja så står det og fylder 

det kan afhentes i Århus nord.

to liberokasser med pigesko str.19-25 nye,brugte og nogen som har været på få gange. Se billede

hvis du har et barn der f.eks passer fra str. 23 så kan jeg sortere skoene��

lyserød autostol fra rømer 0-13 kg, fejler absolut intet. (Venter bare en dreng denne gang så har købt en anden)

lyserød puslepude fejler intet.

regnsæt til pige str. 92-98

en hoppe indsats i lyserød, ved ikke hvad man kalder sådan en. Men barnet kan stå I den og hoppe på en plade hvor der er elastikker til. Og så kan den dreje rundt så barnet kan bruge legetøjet der er fastmonteret hele vejen rundt.

ikea bord i pink(plastik)

disse ting gives væk bare skriv pb til mig så finder vi ud af noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. december 2014

DortheL

Mother-love skriver:

hej med jer.

jeg står med nogle ting som jeg godt vil give væk til familier med få midler. jeg kunne godt sættedet til salg men så lidt som man kan få for brugte ting idag vil jeg hellere glæde nogen her i julen.

og ja så står det og fylder 

det kan afhentes i Århus nord.

to liberokasser med pigesko str.19-25 nye,brugte og nogen som har været på få gange. Se billede

hvis du har et barn der f.eks passer fra str. 23 så kan jeg sortere skoene��

lyserød autostol fra rømer 0-13 kg, fejler absolut intet. (Venter bare en dreng denne gang så har købt en anden)

lyserød puslepude fejler intet.

regnsæt til pige str. 92-98

en hoppe indsats i lyserød, ved ikke hvad man kalder sådan en. Men barnet kan stå I den og hoppe på en plade hvor der er elastikker til. Og så kan den dreje rundt så barnet kan bruge legetøjet der er fastmonteret hele vejen rundt.

ikea bord i pink(plastik)

disse ting gives væk bare skriv pb til mig så finder vi ud af noget.

Du er da et fantastisk menneske! :-) 

Vi kunne rigtig godt bruge puslepuden- faktisk, bare betrækket. Jeg ved ikke, om det vil være træls?

Anmeld

13. december 2014

Mother-love

DortheL skriver:

Du er da et fantastisk menneske! :-) 

Vi kunne rigtig godt bruge puslepuden- faktisk, bare betrækket. Jeg ved ikke, om det vil være træls?

Betrækket kan desværre ikke tages af. Men du kan hente puslepuden

Anmeld

13. december 2014

Mother-love

Tilføjelse.

regntøj til pige str. 104

termotøj til pige str 98

tynd jakke str 104

lidt vanter str 0-2 år

Anmeld

13. december 2014

DortheL

Mother-love skriver:

Betrækket kan desværre ikke tages af. Men du kan hente puslepuden

Åh, øv! Har ikke lige planer om en Århus-tur. Vi bor i Holstebro!:-) 

Anmeld

13. december 2014

Lady Marion <3

Hvor er du dog sød , vi bor på Sjælland men vil du sende hvis jeg betaler ? Min datter er studerende og kunne godt bruge vinter og gummistøvler i st 23-24 

Anmeld

13. december 2014

Mother-love

Lady Marion <3 skriver:

Hvor er du dog sød , vi bor på Sjælland men vil du sende hvis jeg betaler ? Min datter er studerende og kunne godt bruge vinter og gummistøvler i st 23-24 

Åh ville helst undgå at skulle sende. Da jeg mest barevil have det afsted uden at skulle frem og tilbage for at sende osv. Håber du forstår.

Anmeld

13. december 2014

Mother-love

DortheL skriver:

Åh, øv! Har ikke lige planer om en Århus-tur. Vi bor i Holstebro!:-) 

nej det er måske lidt langt at køre for en puslepude

Anmeld

13. december 2014

Lady Marion <3

Mother-love skriver:

Åh ville helst undgå at skulle sende. Da jeg mest barevil have det afsted uden at skulle frem og tilbage for at sende osv. Håber du forstår.

Kan jeg sørme godt forstå 

Anmeld

13. december 2014

IT-nørd

Du er et fantastisk menneske!!!! Hatten af ��

Hvis ikke du kommer af med tingene, vil jeg gerne hente det næste lørdag (20/12) og aflevere det til Brovst Asylcenter hvor jeg arbejder som sygeplejerske  

Der er hårdt brug for børnetøj og sko og alt bliver solgt i vores genbrugs butik til pris på 5-10 kr. Overskuddet går til de forskellige aktiviteter og det er vores beboerråd som styrer kassen. 

Du kan bare skrive en besked fredag aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.