Mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. august 2009

katrinaviholt

Min datter på 5 1/2 måned nægter simplthen at spise alle former for babygrød og frugtmos, men hvis man stikker hende sovsen fra en gryderet med en lille smule kartoffel eller ris, så er lykken gjort...

Skal jeg bare give hende det, eller hvad skal jeg gøre...?

Nogen der har et godt råd eller selv har prøvet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Fam. Madsen

Jeg ville give hende noget kartoflel mos med grønsager og lidt sovs hvor der ikke er kommet krydderier i... hun er jo 5½mdr så hendes mave kan godt klar det

Marcus begynde og få kartofler - grønsager og sovs omkring samme alder.

Anmeld

26. august 2009

Miamaja

mange born bryder sig ikke om faerdig kobt baby mad men elsker hjemmelavet baby mad. saa ja, giv hende det hun kan lide. og nogle krydderier er ok som oregano, basilikum, kanel osv osv. lidt salt og sukker dor en baby heller ikke af saa laenge det kun er en lille smule til at afrunde smagen men behoves ikke og saa er der jo ingen preservatives og andet snavs i hjemmelavet babymad.

Anmeld

26. august 2009

sarahb

hun vil sikkert hellere ha rigtig mad...Så mos endelig kartofler med alverdens grønt

Anmeld

26. august 2009

sarahb

hun vil sikkert hellere ha rigtig mad...Så mos endelig kartofler med alverdens grønt

Anmeld

26. august 2009

mor_sabina

Miamaja skriver:

mange born bryder sig ikke om faerdig kobt baby mad men elsker hjemmelavet baby mad. saa ja, giv hende det hun kan lide. og nogle krydderier er ok som oregano, basilikum, kanel osv osv. lidt salt og sukker dor en baby heller ikke af saa laenge det kun er en lille smule til at afrunde smagen men behoves ikke og saa er der jo ingen preservatives og andet snavs i hjemmelavet babymad.

Børn må ikke få kanel før de er 1 år. Vil bare lige strø om mig med min minimale viden

Anmeld

26. august 2009

katrinaviholt

Mange tak for rådene...

Der er jo nok ikke så meget andet at gøre, end at prøve sig frem

Anmeld

26. august 2009

Tut

Hej,

Sjovt at se at vi har samme efternavn, nu hvor det er lidt specielt

Knus

Mette Viholt

Anmeld

26. august 2009

Tynen

Tut skriver:

Hej,

Sjovt at se at vi har samme efternavn, nu hvor det er lidt specielt

Knus

Mette Viholt

Er man skadet hvis man sad og tænkte nøjagtig det samme

Anmeld

26. august 2009

Tut

Tynen skriver:

Er man skadet hvis man sad og tænkte nøjagtig det samme

Hehe, nok lidt skadet

Men Trine, vi har jo også kendt hinanden siden hvad, oktober 2006???

Så du har jo også set mit navn nogle gange.

Jeg synes bare at det er lidt sjovt at der er en HERINDE der hedder det samme. Især når der kun er 58 der hedder det til efternavn (jf. dst.dk) og de 15-20 stykker er min familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.