tør ikke håbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. december 2014

Frk. Borup

Hejsa...

Så har jeg testet positiv for 3. gang i år. Havde en SA i februar og måtte have en udskrabning i maj (gik med dødt foster i 4 uger). Testede positiv i onsdags, men der havde der allerede været antydningen af blod.

Indrømmet, jeg er (var) ryger, og det har desværre været svært at stoppe i år pga flere omstændigheder, men mistænker desværre også det som synderen. Har dog ikke røget siden torsdag, og denne dag kun 1/2, ikke set blod siden.

Har spændte bryster on/off, let kvalme og halsbrand, og oppustet... Fine symptomer... Men... Tør slet ikke tro på, at det ikke allerede er forbi og at det er indbildning.

Nogen med erfaring med tidligere aborter, der senere har gennemført en graviditet trods blødning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

l.kjoeller

Frk. Borup skriver:

Hejsa...

Så har jeg testet positiv for 3. gang i år. Havde en SA i februar og måtte have en udskrabning i maj (gik med dødt foster i 4 uger). Testede positiv i onsdags, men der havde der allerede været antydningen af blod.

Indrømmet, jeg er (var) ryger, og det har desværre været svært at stoppe i år pga flere omstændigheder, men mistænker desværre også det som synderen. Har dog ikke røget siden torsdag, og denne dag kun 1/2, ikke set blod siden.

Har spændte bryster on/off, let kvalme og halsbrand, og oppustet... Fine symptomer... Men... Tør slet ikke tro på, at det ikke allerede er forbi og at det er indbildning.

Nogen med erfaring med tidligere aborter, der senere har gennemført en graviditet trods blødning?

Har ikke erfaring  med at gennemføre  efter blødning men er der mange der gør

Hvad angår et par  enkelte  smøger er det ikke det der gør du mister.  Der skal ryges noget mere er jeg  sikker på. Men selvfølgelig  er det godt du er stoppet klap dig selv på skulderen over dette. Og så tænk at du statistik  set gennemfører denne gang. Se evt om du kan få en tidlig scanning  til at hjælpe dig videre og tror på det

Anmeld

13. december 2014

BinaMor

jeg røg begge gange indtil testen sagde positiv (og drak... og farvede hår osv) 2 sunde børn. det har ikke noget med det at gøre. den skal du ikke gå med på samvittigheden søde pige.

jeg ved ikke med det andet. ved dog mange bløder. nogle endda hele graviditeten. men med din baggrund forstår jeg godt du er nervøs. har ingen vise ord men kunne ikke lade det gå forbi at der var noget skyldfølelse ind over her og det skal du IKKE have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.