Obduktion på lillebror..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
7 svar
5 synes godt om
12. december 2014

JH12

Idag skulle vi til NF, som i øvrigt gik godt, et meget aktiv lille spir. 

Derefter havde vi et møde med en overlæge, som fortalte at hun havde rykket efter vores obduktion af vores lillebror  (5 måneder efter fødslen) 

lillebror og hans organer var så fine men de kunne fortælle at han er død af en blodprop i navlesnoren   , så jeg blev lige Wupti sendt til blodprøve tagning for at komme i udredning for om jeg har tendens til at danne blodpropper.. (Får svar om 10 dage) 

nogle af jer der har mistet et barn pga en blodprop i navlesnoren? 

Heldigvis har vi et fantastisk system, som virkelig har planlagt den bedst mulige måde for at jeg kan komme nogenlunde tryg igennem denne graviditet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

cwl

JH12 skriver:

Derefter havde vi et møde med en overlæge, som fortalte at hun havde rykket efter vores obduktion af vores lillebror  (5 måneder efter fødslen) 

lillebror og hans organer var så fine men de kunne fortælle at han er død af en blodprop i navlesnoren   , så jeg blev lige Wupti sendt til blodprøve tagning for at komme i udredning for om jeg har tendens til at danne blodpropper.. (Får svar om 10 dage) 

Heldigvis har vi et fantastisk system, som virkelig har planlagt den bedst mulige måde for at jeg kan komme nogenlunde tryg igennem denne graviditet 

Mener det er det samme som grinny (som hun hedder herinde) oplevede. Prøv og søg hende og læs hendes tidligere opslag. 

Det gør mig ondt med lillebror og håber at alt går godt med den aktive spire. 

Anmeld

12. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er ked af dit tab!

Da jeg var gravid med alberte kom jeg i behandlig med blodfortyndene medicin, for at forebygge blodpropper. Måske det også ku være en mulighed for dig?

At i hurtig får svar og at alt går vel! Vh stine

Anmeld

13. december 2014

JH12

StineW79 skriver:

Er ked af dit tab!

Da jeg var gravid med alberte kom jeg i behandlig med blodfortyndene medicin, for at forebygge blodpropper. Måske det også ku være en mulighed for dig?

At i hurtig får svar og at alt går vel! Vh stine

Vi får svar 22. December, så det er okay. Så vidt jeg kan læse mig til kommer jeg højst sandsynlig på noget blodfortyndende .. 

Anmeld

13. december 2014

grinny

Vi mistede Isaac pga. blodpropper.

Både i navlesnoren men også mange i moderkagen, efterfølgende har de fundet ud af, at jeg har en genfejl kaldet Faktor V Leiden, som gør at mit blod størkner for hurtigt, men det er i en mild grad da blodpropperne først er opstået i uge 39+, men jeg skal have blodfortyndende i mine kommende graviditeter.

Min engel bliver et år d. 22 december 

Anmeld

13. december 2014

JH12

grinny skriver:

Vi mistede Isaac pga. blodpropper.

Både i navlesnoren men også mange i moderkagen, efterfølgende har de fundet ud af, at jeg har en genfejl kaldet Faktor V Leiden, som gør at mit blod størkner for hurtigt, men det er i en mild grad da blodpropperne først er opstået i uge 39+, men jeg skal have blodfortyndende i mine kommende graviditeter.

Min engel bliver et år d. 22 december 

Må indrømme jeg synes det er sørgeligt at sådan en bette en skal død af blodpropper.. Og er noget spændt på hvad resultatet bliver på mine blodprøver.. 

det gør mig rigtig godt med Isaac, har flugt med på sidelinien..  Hepper inderligt på i snart har heldet med jer  

Anmeld

13. december 2014

Sitrani

JH12 skriver:

Jeg har også syndromet Faktor V Leiden. Jeg fik selv en blodprop i min første graviditet. Den sad i højre knæhase. Her anden gang (har to piger) var jeg i blodfortynende behandling fra starten af graviditeten for en sikkerheds skyld.

Anmeld

13. december 2014

JH12

Sitrani skriver:

Jeg har også syndromet Faktor V Leiden. Jeg fik selv en blodprop i min første graviditet. Den sad i højre knæhase. Her anden gang (har to piger) var jeg i blodfortynende behandling fra starten af graviditeten for en sikkerheds skyld.

Vi valgte at forsøge på projekt baby inden vi havde hørt svar på obduktionen, for vi viste at der ikke var noget med lillebror.. Og vi havde egentlig fået afvide vi ikke skulle regne med nogle forklaring udover sort uheld.. Og den eneste grund til at vi overhovedet har fået et svar fra obduktionen nu, er KUN fordi jeg er blevet gravid og en overlæge rykket efter det.. 

Og nu er jeg 12 uger henne, aktiv spir.. Og har fået taget blodprøver om jeg har tendens til blodpropper, ved noget 22. Dec. Også er der snakket umulighed for blodfortyndende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.