Ligner en højgravid - 23+6 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
4 svar
4 synes godt om
12. december 2014

TrineMine86

Hold nu op jeg har haft ondt i ligamenterne de sidste dage - og jeg tror da pokker, hold op maven har taget et ryk 

Folk tror det er lige op over at lillebror kommer - de tror ikke rigtig på når jeg fortæller at der er 16 uger endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
TrineMine86 skriver:

Hold nu op jeg har haft ondt i ligamenterne de sidste dage - og jeg tror da pokker, hold op maven har taget et ryk 

Folk tror det er lige op over at lillebror kommer - de tror ikke rigtig på når jeg fortæller at der er 16 uger endnu 

Hold da op en fin mave!

Og ja, nøj hvor ser den  meget gravid ud 

Anmeld

12. december 2014

Hertz

Er selv 23+6 og synes også min mave er ved at være godt stor, håber ikk det fortsætter i det tempo. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2014

lillespir26

TrineMine86 skriver:

Bare vær glad for du ser gravid ud jeg er uge 30+0 og sys bare jeg ser meget tyk ud

Anmeld

12. december 2014

WilliamDSTN

lillespir24 skriver:

Bare vær glad for du ser gravid ud jeg er uge 30+0 og sys bare jeg ser meget tyk ud

Sådan har jeg det også er 30+3 og jeg føler mig bare så tyk, ikk spor smuk med den her kæmpe mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.