Hej 
Jeg har fulgt med på sidelinjen men nu har jeg oprettet en bruger.
Jeg fandt ud af for tre uger siden, at jeg var gravid. Var selvfølgelig lykkelig, men for knap en uge siden begyndte jeg at have brunt udflåd og var til læge. Hun kunne ikke sige om det var godt eller skidt, men jeg fik en tid til scanning, som jeg var til i går. I hele ugen op til har der været lidt brunligt når jeg har tørret mig. Men dagen hvor jeg skulle scannes, blev det mere blodigt og selvfølgelig mens jeg sidder og venter på at komme ind, kan jeg mærke at det begynder at bløde rigtigt.
Jeg kommer så ind, og det er bare en rigtig sød og omsorgsfuld læge. Han scanner mig indvendigt og siger, at der ligger et foster, som dog er noget mindre end hvis jeg skulle være så langt som jeg selv har beregnet. Han siger, at hvis jeg får blødning som alm. menstruation ender det med en abort, men jeg kunne få en kontroltid efter tre dage, altså på lørdag. Nu har det blødt rigtig meget med klumper, og jeg har haft smerter så jeg måtte tage smertestillende. Jeg er derfor ikke i tvivl om at jeg har mistet. Jeg er selvfølgelig ked af det, men egentlig også lettet, for jeg har ikke vidst om jeg var købt eller solgt den sidste uge. Nu prøver vi bare igen, og jeg blev gravid første gang vi prøvede, så er ikke så nervøs for at det ikke skal ske hurtigt igen.
Nå men mit spørgsmål er så, om jeg stadig skal tage til den scanning, eller om det overhovedet vil gøre nogen forskel? Kan det være godt for at se om fosteret er kommet med ud? Jeg vil jo heller ikke føle mig i vejen og pylret, for det er jeg slet ikke mere efter det er begyndt rigtigt at bløde. Jeg har også en tid ved min egen læge, som jeg aftalte for lang tid siden, i næste uge. Skal jeg komme til den eller bare aflyse? Synes jo det kunne være rarest hvis kroppen bare klarede det hele selv.
Anmeld