Den hovedpine altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt bruge et par råd. Ofte får jeg hovedpine, når det er ved at være den tid på måneden, og det gjaldt også denne gang. Hovedpinen startede søndag, og jeg fik mens natten til mandag.

Problemet er bare med den slags hovedpine, at piller ikke rigtig hjælper, og jeg sidder og forbereder eksamen til i næste uge, og er ved at være ret træt af den hovedpine.

Er der nogen, der har et godt råd til, hvad der kan hjælpe på sådan en hovedpine, når piller ikke er nok?

Det skal siges, at det ikke er en meget slem hovedpine, men den sidder bare lige bag øjnene, og den gør mig lidt ør i hovedet og rundt på gulvet. Det plejer den.

for et par fif  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

klmf

Har du prøvet Treo?

Anmeld

11. december 2014

Anna2706

Jeg døjer med kronisk spændingshovedpine.. Tit hjælper piller ikke, så jeg massere skuldre, hals og hovedbund. Det hjælper for det meste, men ved selvfølgelig ikke om det vil hjælpe dig, da min hovedpine kommer af spændinger.  

Men jeg synes du skal prøve at massere dig selv eller få en anden til det, og se om det kunne hjælpe 

Anmeld

11. december 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Jeg kunne godt bruge et par råd. Ofte får jeg hovedpine, når det er ved at være den tid på måneden, og det gjaldt også denne gang. Hovedpinen startede søndag, og jeg fik mens natten til mandag.

Problemet er bare med den slags hovedpine, at piller ikke rigtig hjælper, og jeg sidder og forbereder eksamen til i næste uge, og er ved at være ret træt af den hovedpine.

Er der nogen, der har et godt råd til, hvad der kan hjælpe på sådan en hovedpine, når piller ikke er nok?

Det skal siges, at det ikke er en meget slem hovedpine, men den sidder bare lige bag øjnene, og den gør mig lidt ør i hovedet og rundt på gulvet. Det plejer den.

for et par fif  

Har det ligesom dig, gik til lægen og hun fortalte det var en slags migræne som mange kvinder oplever op til mens. Jeg fik nogle migræne piller som får blodårerne i hovedet til at slappe af og de er guld værd, tager en og kan fungere igen. Hun sagde at almindelig hovedpine piller ikke kan tage den hovedpine man får. Så få en snak med din læge og hør hvad du kan få af hjælp. 

Anmeld

11. december 2014

Bebe89

Præcis som AnjaB skriver, så kan man få nogle fantastiske piller Jeg får nogle der hedder Sumatriptan.

De virker smadder godt, på mig i hvert fald. De virker både på den der "menstruationsmigræne" og andre "slags" migræne. 

God bedring!

Anmeld

12. december 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen Jeg er glad for at høre, at der faktisk findes et vidundermiddel

Så må jeg få kontakt med min læge. Har alligevel fået samlet på en hel del ting at vende med hende alligevel, så det er vist ved at være på tide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.