Hvad kan jeg drikke til jul og nytår? Er gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er 33 uger henne og mangler inspiration til hvad jeg kan drikke til jul og nytår. Der skal ingen alkohol være i så har I en god ide? Evt noget jeg selv kan lave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Morgensol

Jeg er helt vild med tranebærjuice og ananasjuice. Eller rød sodavand og appelsin juice. Ellers rød sodavand og ananasjuice eller tranebærjuice og appelsinvand. 

Ellers kan du jo købe alkoholfri vin. Der findes en super god en der hedder free.. De har den i Føtex blandt andet, man ka få den i både rød, hvid og champagne. 

Anmeld

11. december 2014

lillespir26

Morgensol skriver:

Jeg er helt vild med tranebærjuice og ananasjuice. Eller rød sodavand og appelsin juice. Ellers rød sodavand og ananasjuice eller tranebærjuice og appelsinvand. 

Ellers kan du jo købe alkoholfri vin. Der findes en super god en der hedder free.. De har den i Føtex blandt andet, man ka få den i både rød, hvid og champagne. 

Eller børne champagne fra Lidl med cars og prinsesser plejer jeg til nytår da jeg er den eneste der køre må jeg dog ikke længer drikke da jeg har diabetes nu ellers drikker jeg sodavand 

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hyldebær saft blandet med danskvand  så får du også lidt bobler, uden det er den sædvanlige sodavand  

Anmeld

11. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Og en irish coffee uden "irish" smager også glimrende generelt drinks uden alkohol smager faktisk helt fint så måske du skulle søge lidt på nogen lækre drinks og så bare udelade alkoholen. Der er garanteret også mange opskrifter på alkoholfrie drinks på nettet  

Anmeld

11. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for jeres mange gode forslag  Kan helt sikkert blive inspireret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.