Nicklas 10 mdr!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

asff

Michelle21 skriver:

Ja det siger jeg lige til ham :p så kunne det være sjovt hvis jeg ventede en pige og du en dreng :p 

Ja kunne være skide skægt, men michael vil helst have en pige mere. ''det er billigst''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

Michelle21

asff skriver:

Ja kunne være skide skægt, men michael vil helst have en pige mere. ''det er billigst''

Haha ja det kan jeg godt se, men det kunne da være hyggeligt med en af hver så må i jo have en kønsscanning

Anmeld

12. december 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Godaften de damer

Ja det er efterhånden ved at være lidt tid siden, så jeg synes det var på tide med en lille opdatering herfra.

Ja vores dejlige søn er blevet 10 mdr nu, jeg kan slet ikke forstå hvor tiden bliver af, vi kan ikke følge med herhjemme mere. 

Der er bare så meget krudt i røven på ham hele tiden, man skal virkelig være over ham hele tiden, han kravler over det hele og rejser sig op af alt, han går rundt om vores stuebord, og skrald griner hver gang han tager et skridt, men han tør dog ikke slippe endnu, men det kommer nok snart 

Ja og så startede han i dagpleje her d. 1/12 og det går ganske fint indtilvidere, han er meget glad for at være der, det første han gør når vi kommer er at han skal ind og have fat i legetøjet, fordi det har han jo ikke herhjemme (ironi) 

Så er han også ved at være en dejlig lille basse, han er oppe på omkring de 10 kg og 79 cm  

Jeg tror det var lidt herfra, og nu til billedespam af min fantastiske dreng 

Hvor er han blevet stor 

De vokser ALT for hurtigt - jeg mener jo helt bestemt Noah er min lille baby, men kan godt se han er ved at blive stor nu... 

Anmeld

12. december 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Hvor er han blevet stor 

De vokser ALT for hurtigt - jeg mener jo helt bestemt Noah er min lille baby, men kan godt se han er ved at blive stor nu... 

Ja han er blevet utrolig stor, det går meget for hurtigt hehe

Anmeld

12. december 2014

asff

Michelle21 skriver:

Haha ja det kan jeg godt se, men det kunne da være hyggeligt med en af hver så må i jo have en kønsscanning

Selvfølgelig. Er da aaaalt for nysgerrig til at vente

Anmeld

20. december 2014

Michelle21

asff skriver:

Selvfølgelig. Er da aaaalt for nysgerrig til at vente

Kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.