så sover Johanna hele natten, og.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2008

Siber

hold da op hvor er det længe siden.
En lille status. Vi er stadigvæk på Bornholm og venter på farmand som stadigvæk befinder sig på New Zealand, men men hvis planene holder så flyver han hjem d. 3 april (planen skal holde :@ ) ogs¨overvejer jeg at tage hjem med tøserne den 6 april, vi skal have SP den 7 og Johanna har tid til ørelægen den 9, også drager vi alle til Bornholm igen for at planlægge bryllup mm og holde ferie sammen med farmand, uha det bliver dejligt!

Som skrevet så sover Johanna hele natten nu (7 9 13) hun kan nemlig selv finde sutten nu og proppe den i munden, jeg ligger 3 sutter i sengen, så er der en chanse for at hun kan finde en! Men det er virkelig en befrielse at man ikke skal ud af sengen for at proppe sutten i hende!

Nå der er nogen der kalder moar, så jeg må desværre sluutte igen!
Jeg glæder mig til at jeg kan sidde ved tastaturet igen og skriver og læse hvad i går og laver! Jeg når jo slet ikke at følgemed!

Hje hop fra Siber, der savner jer! Men savner sin mand mest!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2008

Helle30

Hej Siber!
Jeg er glad for at høre, I har det godt. Hvor er det fedt for dig, at Johanna sover om natten. Det betyder bare så meget, at man kan få lov at komme helt ned i den dybe søvn, hvor man bliver udhvilet, så man ikke føler sig så tømmermandsagtig næste morgen.
Jeg bliver nød til at spørge, for jeg har ikke helt fattet det:$Hvorfor er det, at I opholder jer så meget på Bornholm? Familie?
Vi holdt ferie på øen for 3 somre siden, og jeg har bestemt til hensigt at gøre det igen. Der var bare så skønt, og så lagde jeg mærke til, at bornholmerne, i endnu højere grad end falstringerne, driver boder ved vejen. Det er efter min mening de bedste grøntbutikker, og på vores ferie fik vi købt jordbær for over 400 kr. + nyopgravede kartofler, asparges mv. Hmm. det var så lige et sidespring.

- Helle

Anmeld

30. marts 2008

Tynen

Hellu Siber!

Dejligt med en update fra dig! :D

Modigt at du tør skrive at hun sover igennem! ;)
Har kun dårlige erfaringer med at fortælle om hvad ungen gør - Så gør hun det lige modsat nemlig!

Men som Helle siger, så betyder det jo bare SÅ meget at få sin søvn - Man er jo nærmest uovervindelig!!

Håber at planen holder, så manden kommer hjem d. 3 april!

God aften til dig!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.