Kan det betyde abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg har for ca. 3 uger siden haft ubeskyttet sex med min kæreste - de tre efterfølgende dage pletblødte jeg lidt og havde et brunt udflåd.. Jeg er nu ved det tidspunkt, at jeg skal have min menstruation igen, men kan der være tegn på, at jeg kan være gravid trods det der er sket eller skal jeg intet forvente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Hej alle, jeg har for ca. 3 uger siden haft ubeskyttet sex med min kæreste - de tre efterfølgende dage pletblødte jeg lidt og havde et brunt udflåd.. Jeg er nu ved det tidspunkt, at jeg skal have min menstruation igen, men kan der være tegn på, at jeg kan være gravid trods det der er sket eller skal jeg intet forvente?

Du kan godt være gravid da mange oplever plet blødning når ægget sætter sig fast 

Anmeld

10. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Blødningen var ret sandsynligt kontaktblødning og skyldes ikke graviditet, men derfor kan du godt være blevet det efterfølgende, så prøv at tage en test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.