Cykeltrailer som løbevogn der kan bruges af nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har termin her i foråret, og det er vores 4. og sidste barn.

Når baby kommer ud, vil jeg rigtig gerne i gang med at løbe igen og komme ned i min "før-jeg-fik-børn-vægt".

Og jeg vil gerne have baby med op disse løbeture, og muligvis cykelture, derfor tænkte jeg at der må findes sådan en 2i1 vogn, der både kan bruges som jogger og som cykelanhænger

Kender i en rigtig god en??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg har termin her i foråret, og det er vores 4. og sidste barn.

Når baby kommer ud, vil jeg rigtig gerne i gang med at løbe igen og komme ned i min "før-jeg-fik-børn-vægt".

Og jeg vil gerne have baby med op disse løbeture, og muligvis cykelture, derfor tænkte jeg at der må findes sådan en 2i1 vogn, der både kan bruges som jogger og som cykelanhænger

Kender i en rigtig god en??

Vi har en thule Chariot med plads til to børn, og den er fantastisk!  

Den kan både bruges som cykelanhænger, babyjogger og man kan få drejehjul til at sætte nedenunder så den kan bruges som dobbelt klapvogn.  

Man kan få en baby indsats til denne. Det var min plan, da vi skal have en lillesøster til marts. 

Vores datter er 3,5 år og det er rigtig dejligt at der er plads til to, så vi har mulighed for at sætte hende derop hvis vi skal gå meget eller noget.  

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Vi har en thule Chariot med plads til to børn, og den er fantastisk!  

Den kan både bruges som cykelanhænger, babyjogger og man kan få drejehjul til at sætte nedenunder så den kan bruges som dobbelt klapvogn.  

Man kan få en baby indsats til denne. Det var min plan, da vi skal have en lillesøster til marts. 

Vores datter er 3,5 år og det er rigtig dejligt at der er plads til to, så vi har mulighed for at sætte hende derop hvis vi skal gå meget eller noget.  

Åh, tak for svar

Kan finde masser af 2i1 vogne, men man kan aldrig læse om, om der kan sættes indsats til baby i

Jeg vil prøve, at kigge på sådan en du skriver, hvor har i købt jeres?

Anmeld

10. december 2014

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Åh, tak for svar

Kan finde masser af 2i1 vogne, men man kan aldrig læse om, om der kan sættes indsats til baby i

Det var ikke noget vi kiggede efter da vi købte vores i foråret. Men det var bestemt et plus når nu vi alligevel havde snakket om baby.  

Tror det hed ABCkids i Charlottenlund.

Anmeld

10. december 2014

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Åh, tak for svar

Den er endda på tilbud pt..  

http://www.abckids.dk/product.asp?product=407

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.