trygheds scanning. .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
8 svar
2 synes godt om
10. december 2014

babyprojekt

Hej Piger.  

Har lige bestilt tid til trykheds scanning i januar,  hvor jeg gerne skulle være 8 uger henne  Gør det fordi maden har svært ved at forholde sig tildelt,  og så nok mest fordi jeg er så nysgerrig 

Nogle der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

asff

babyprojekt skriver:

Hej Piger.  

Har lige bestilt tid til trykheds scanning i januar,  hvor jeg gerne skulle være 8 uger henne  Gør det fordi maden har svært ved at forholde sig tildelt,  og så nok mest fordi jeg er så nysgerrig 

Nogle der har prøvet det?

Masser af gange Det giver en ro, et hvis stykke tid. 

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

asff skriver:

Masser af gange Det giver en ro, et hvis stykke tid. 

Det må være verdens dejligste følelse og øje blik når man ser det lille hjerte slå  ?

Anmeld

10. december 2014

asff

babyprojekt skriver:

Det må være verdens dejligste følelse og øje blik når man ser det lille hjerte slå  ?

Ja det er skønt

MEN! for mig, kom bekymringerne altså igen, et par dage efter.

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

Ja det er skønt

MEN! for mig, kom bekymringerne altså igen, et par dage efter.

Altså lige nu er  jeg også bekymret fordi. Torsdag d.27 til d. 7 dec om morgen havde jeg næsten hele tiden on/off kvalme. Har siden I søndags og til nu har jeg ikke mærket noget overholde. 

Anmeld

10. december 2014

asff

babyprojekt skriver:

Altså lige nu er  jeg også bekymret fordi. Torsdag d.27 til d. 7 dec om morgen havde jeg næsten hele tiden on/off kvalme. Har siden I søndags og til nu har jeg ikke mærket noget overholde. 

Dét kender jeg så også Min kvalme kommer og går. Hader når den er der, men når den er væk, er bekymringerne overvældende

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

asff skriver:

Dét kender jeg så også Min kvalme kommer og går. Hader når den er der, men når den er væk, er bekymringerne overvældende

Overvejer virkelig at tage en ny test for at være sikker. Men lægen har jo sagt den er der  så det nok mig der er første gang gravid bange

Anmeld

10. december 2014

asff

babyprojekt skriver:

Overvejer virkelig at tage en ny test for at være sikker. Men lægen har jo sagt den er der  så det nok mig der er første gang gravid bange

Du bliver hverken mere eller mindre gravid, af at tage en ny test

Anmeld

10. december 2014

babyprojekt

asff skriver:

Du bliver hverken mere eller mindre gravid, af at tage en ny test

Hehe ved det godt det mere psykisk at blive bekræftet i at de to streger er der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.