Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Har lige bestilt tid til trykheds scanning i januar, hvor jeg gerne skulle være 8 uger henne Gør det fordi maden har svært ved at forholde sig tildelt, og så nok mest fordi jeg er så nysgerrig
Nogle der har prøvet det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babyprojekt skriver: Hej Piger. Har lige bestilt tid til trykheds scanning i januar, hvor jeg gerne skulle være 8 uger henne Gør det fordi maden har svært ved at forholde sig tildelt, og så nok mest fordi jeg er så nysgerrig Nogle der har prøvet det?
Masser af gange Det giver en ro, et hvis stykke tid.
asff skriver: Masser af gange Det giver en ro, et hvis stykke tid.
Det må være verdens dejligste følelse og øje blik når man ser det lille hjerte slå ?
babyprojekt skriver: Det må være verdens dejligste følelse og øje blik når man ser det lille hjerte slå ?
Ja det er skønt
MEN! for mig, kom bekymringerne altså igen, et par dage efter.
Ja det er skønt MEN! for mig, kom bekymringerne altså igen, et par dage efter.
Altså lige nu er jeg også bekymret fordi. Torsdag d.27 til d. 7 dec om morgen havde jeg næsten hele tiden on/off kvalme. Har siden I søndags og til nu har jeg ikke mærket noget overholde.
babyprojekt skriver: Altså lige nu er jeg også bekymret fordi. Torsdag d.27 til d. 7 dec om morgen havde jeg næsten hele tiden on/off kvalme. Har siden I søndags og til nu har jeg ikke mærket noget overholde.
Dét kender jeg så også Min kvalme kommer og går. Hader når den er der, men når den er væk, er bekymringerne overvældende
asff skriver: Dét kender jeg så også Min kvalme kommer og går. Hader når den er der, men når den er væk, er bekymringerne overvældende
Overvejer virkelig at tage en ny test for at være sikker. Men lægen har jo sagt den er der så det nok mig der er første gang gravid bange
babyprojekt skriver: Overvejer virkelig at tage en ny test for at være sikker. Men lægen har jo sagt den er der så det nok mig der er første gang gravid bange
Du bliver hverken mere eller mindre gravid, af at tage en ny test
asff skriver: Du bliver hverken mere eller mindre gravid, af at tage en ny test
Hehe ved det godt det mere psykisk at blive bekræftet i at de to streger er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128